mFaFa Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg ser "siste trailere" i høyre spalte. Så vil jeg sjekke ut arkivet deres. Men det er komplett umulig å finne? Søker på "trailere" i søkefeltet, og finner Nytt trailerarkiv, men den mangler jo link til arkivet??! Sitter praktisk talt og river meg i håret her.. har prøvd både Opera og Firefox. Mye mulig jeg har oversett noe, og det er omtrent første gangen jeg surfer Kulturo.no, men når de er såpass vanskelige å finne sier det noe om at siden på langt nær er intuitiv nok. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg ser "siste trailere" i høyre spalte. Så vil jeg sjekke ut arkivet deres. Men det er komplett umulig å finne? Søker på "trailere" i søkefeltet, og finner Nytt trailerarkiv, men den mangler jo link til arkivet??! Sitter praktisk talt og river meg i håret her.. har prøvd både Opera og Firefox. Mye mulig jeg har oversett noe, og det er omtrent første gangen jeg surfer Kulturo.no, men når de er såpass vanskelige å finne sier det noe om at siden på langt nær er intuitiv nok. 8169955[/snapback] Dette med trailere er foreløpig noe vi ikke har implementert godt nok. På grunn av en del andre ting, har det å gjøre tjenesten søkbar blitt nedprioritert, men det er noe som står relativt høyt oppe på to-do-listen vår. Det er på langt nær bra nok slik det er nå, og vi håper på å få gjort noe med det asap. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 *bump* Det skal da ikke være så vanskelig å smekke sammen en samleside for det dere har av trailere. BTW, tør jeg forslå at dere prøver å anskaffe HD-trailere til filmene? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg kan love at vi kommer til å prioritere dette i løpet av høsten, men akkurat når en oversikt kommer på plass kan jeg ikke si. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 *bump* Kommer det noe arkiv? Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 *bump* Kommer det noe arkiv? Javisst kommer det et arkiv som er både lekkert, lett å navige og veldig oversiktlig. Vi kan dog ikke love at det er på plass med en gang. Senest rundt mai, juni regner jeg med at alt er på plass. Imellomtiden oppfordrer jeg til å bruke oversikten over aktuelle og kommende kinofilmer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kommer dere til å slutte å pushe en artikkel for hver ENESTE film dere legger ut trailer for også? Vær så snill? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kommer dere til å slutte å pushe en artikkel for hver ENESTE film dere legger ut trailer for også? Vær så snill? Faktisk legger vi ut flere trailere enn vi legger ut saker på... Men vi lager saker på de trailerne som vi tror kan ha litt bred appell... Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 bump? Vi jobber med saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg