HoZZy Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kjøpte nettopp ny pc med 4*1gb minne. Får den ikke til å boote uten at jeg tar ut den ene brikka. Hva kan det være? Pc-en: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=727454&hl= Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 vil den ikke starte i det hele tatt, eller vil den ikke laste windows? Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Mest trolig paritets problemer, siden dem ikke funker sammen er det bare å ta kontakt med lev. Det jeg oxo lurer på er hva skal du med 4 GB RAM?? Men det er tydelig at dem ikke funker sammen. Test evt på en annen maskin Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 jeg kommer til det første bilde der du velger om du skal inn i bios. da låser den seg Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ta ut 2 av brikkene, gå i bios å tving den til å kjøre minnet på lavere hastighet (4300 feks) putt så i de samme brikkene tilbake og se om den starter opp normalt. Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) skal prøve på det Prøvde alle mulige kombinasjoner med minnet. Alle brikkene virker og virker sammen. Tipper det er hk eller bios? Endret 16. mars 2007 av HoZZy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå