Dimitrij Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fikk med meg i dag at Danny Boyle kommer med en ny film, nemlig Sunshine. Etter å ha sett traileren gleder jeg meg vilt til denne filmen! Jeg liker filmene til Boyle veldig godt og håper denne innfrir. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Virket litt Event Horizon rip-off men det er forsåvidt ingen dårlig ting... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Virket litt Event Horizon rip-off men det er forsåvidt ingen dårlig ting... 8169688[/snapback] Tror faktisk denne kan overgå Event Horizon. Endret 17. mars 2007 av Dimitrij Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg får kanskje kjeft for dette....men jeg bumper. Vil gjerne høre folks forventninger til filmen og meninger om Danny Boyle generelt Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Personlig liker jeg sci-fi som har litt mer subtile spenningsmoment enn dette, denne ser ut til å bli en film basert på "action" (fullt av dører som sprenger og folk som detter og roper i traileren). Synes også siste setningen i traileren var utrolig cheesy, vet ikke helt hvilket publikum de prøver å treffe. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er spent på Sunshine. Digget Trainspotting & 28 Dager Senere så Danny Boyle kan gjøre det bra med denne. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Anbefaler virkelig å få med seg noen av klippene fra hjemmesiden. Et av dem, som viser når mannskapet ser merkur for første gang er gåsehud-mania EDIT: Forresten; Sunshine har nå en rating på 7.7 på imdb, noe som lover godt! Endret 31. mars 2007 av Dimitrij Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg hadde ingen forventninger til eller kunnskap om filmen da jeg satte meg ned for å se på den. Dette var en remake av Alien fra 1979, spør du meg. Litt bedre effekter, litt dårligere spenningskurve. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dette var en remake av Alien fra 1979, spør du meg. Litt bedre effekter, litt dårligere spenningskurve. 8295211[/snapback] Dette sier i hvert fall ikke meg så mye, med tanke på at jeg ikke vet hvordan din holdning til Alien er. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Alien er en meget god film, nesten like bra som Aliens Sunshine var dermed ikke så veldig original, men som vanlig var det starten som var mest interessant, før klisjeene begynte å slåss om plassen mot slutten. Visuelt sett var filmen ganske vakker og interessant. Solgalskapen syns jeg kom godt fram Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg gleder meg til denne, selv om jeg frykter at den er mer The Core enn Armageddon, og mer Mission to Mars enn 2001. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) jeg er litt usikker på hav jeg skal mene om denne. På en side er det jo Danny Boyle som står bak, men på den andre siden ser det ut som The Core, bare på sola... Endret 3. april 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Alien er en meget god film, nesten like bra som Aliens Sunshine var dermed ikke så veldig original, men som vanlig var det starten som var mest interessant, før klisjeene begynte å slåss om plassen mot slutten. Visuelt sett var filmen ganske vakker og interessant. Solgalskapen syns jeg kom godt fram 8295404[/snapback] Syns jeg lover godt Alien er jo en drivanes god film, og med regien til Danny Boyle storgleder jeg meg. Men hvordan har du fått sett den Cun? Vært i utlandet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg så den på kino i Trondheim. Gratisforestilling (og førpremiere av noe slag). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå