Gå til innhold

Hva er det beste vannkjøling systemet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

AMD Pro WaterKit skal jo være bra, har ikke prøvd det selv men tror det er det jeg ville bestilt. Ellers kan du jo sette sammen et sett fra Microplex, men de har vel ikke stort av kjølere inne nå, dessuten blir det litt dyrere (selv om du får en festemekanisme som er mye bedre (knekker hvertfall ikke de pinnene på sokkelen)).

Lenke til kommentar

AMD Pro Water Kit og Koolance er nok å foretrekke...

Ellers så fikk jeg nyhetsmail fra OiK AS idag og det ser ut til at de får inn Innovatek vannkjøling snart. Innovatek denger Swiftechs sitt sett i testen på http://www.tomshardware.com ... De skulle visst også komme med et Koolance lingnende system og kanskje no DangerDen.. Men det vet jeg lite om, anbefaler deg å kontakte de selv.

Uansett, skal du kjøpe vannkjøling idag så bestill Koolance eller AMD Pro Waterkit..

Lenke til kommentar

Missliker sterkt feste mekanismen i AMD Pro WaterKit, virker gruelig lett å dra til en gang for mye. Dessuten har jeg fortsatt ikke sett noen overbevisende tester på at kjøleblokken der er veldig mye bedre. Det kan jo bare bety at radiatoren var bedre.

Ser man på vanntemperaturen og deretter cpu temperaturen vil man jo oppdage at forskjellen på vannet er størret enn forskjellen mellom cpu temperaturene (På overklokking.no testen hvertfall), dette, så vidt jeg kan forstå, betyr jo at kjøleblokken ikke er spesielt mye bedre, bare at radiatoren er kraftigere.

MEN, Amd Pro WaterKit er jo VESENTLIG billigere enn å kjøpe Swiftech.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-09 23:51, eSik skrev:

Snakket med Kjell Erik.. Trur han var litt skuffet over Koolance.. Han hadde idle temperatur på 35c..

Skuffet og skuffet fru blom :smile:

Hadde egentlig ikke de aller høyeste forventningene til Koolance men etter å ha testet det i ca 5 timer nå så begynner jeg å like det godt.

Kjører en XP1800 med Idle temp målt inntil coren på 34,3c i 24c varmt rom. Max tempen etter 1 time med CollinMcRae2 var på 38c. Dette er med viftene i silet mode og da er kabinettet meget stillegående og fint :smile:

Motherboard Monitor viser en idle temp på 36c og Max temp på 41c.

Skal ta kvelden nå men i morgen skal jeg teste det ut MYE mere!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...