camxer Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Hos meg så var det en eldre brenner som var problemet. PCen min tok 7min på å loade... Endret 16. mars 2007 av camxer Lenke til kommentar
thrml Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Hos meg så var det en eldre brenner som var problemet. PCen min tok 7min på å loade... 8170354[/snapback] Nå er ikke min akkurat eldre , skal vi se 2 år toppen, Dual layer brenner Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Vis du går inn i bios og sjekker under oppstartsmuligheter, skal det ligge tre alternativer. Den ene har rask boot, også er det en annen også en som sjekker gjennom hele systemt hver gang så den bruker lang tid på å boote. Sett den på minimal. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Vis du går inn i bios og sjekker under oppstartsmuligheter, skal det ligge tre alternativer. Den ene har rask boot, også er det en annen også en som sjekker gjennom hele systemt hver gang så den bruker lang tid på å boote. Sett den på minimal. 8172052[/snapback] Og hvor i bios er dette på et ASUS hovedkort? (tar en reboot å ser) Endret 16. mars 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvor det er på asus hovedkort vet jeg ikke. Ville bare leitet. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) fant det men det stod fast boot enabled så veit ikke jeg men nå varte bare den blinke greia i 1 sec mot 8 sist fordi jeg satt boot 1 til harddisk og disabla resten men fremdeles går den blå windows greia 15 ganger forbi :S Endret 16. mars 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det var ikke fast enable som hjap meg heller. det var å sette de riktige boot konfigurasjonene. hvis floppy eller extern står som første fjern dem/bytt. Trøtt ...sove. zzzzz Lenke til kommentar
thrml Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Det var ikke fast enable som hjap meg heller. det var å sette de riktige boot konfigurasjonene. hvis floppy eller extern står som første fjern dem/bytt. Trøtt ...sove. zzzzz 8172592[/snapback] Det er med det som er rett etter bios IKKE windows boot , altså windows bildet driten som går fram og tilbake.. det har noe med installeringa eller drivere å gjøre :S eller så er det bare mye på disken min fant jeg ut. kan prøve med en annen sata kabel Lenke til kommentar
thrml Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Noen flere som kanskje kan vite hva feilen er? Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 står boot device priority riktig? (let i bios) - hørtes ut for meg som den stod å prøvde å finne en nettverksdisk eller no. Disse har gjerne lang timeout noe som fører til lang boottid. Eksempelvis har mitt hovedkort mulighet for oppstart fra flashdisk samt eksterne området. Eventuelt om noen av de programmene du har innstallert er satt til å kjøre søk under boot av maskinen. Vet ikke om boot var rask første gangen før du innstallerte. Just a thought.. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 står boot device priority riktig? (let i bios) - hørtes ut for meg som den stod å prøvde å finne en nettverksdisk eller no. Disse har gjerne lang timeout noe som fører til lang boottid. Eksempelvis har mitt hovedkort mulighet for oppstart fra flashdisk samt eksterne området. Eventuelt om noen av de programmene du har innstallert er satt til å kjøre søk under boot av maskinen. Vet ikke om boot var rask første gangen før du innstallerte. Just a thought.. 8250850[/snapback] Har formatert nå, mye raskere nå , raskere enn det var før ca 5 ganger forbi nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå