bremmnes Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 jeg slår pcen på og hele skjermen består av kun en hp logo. der stopper den. den kommer ikke vidre, jeg kommer ikke inn i bios. har prøvd å slå den av og på men det fungerer ikke. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Dette er litt utenfor mitt felt, men kan det funke å åpne hele driten og sjekke at alle komponenter og kabler sitter godt i. Men hvis du gjør det får du det ikke igjen på garantien. Lever den inn der du kjøpte den hvis du ikke åpner den. Endret 16. mars 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Prøv å start i sikkermodus, hvis du da kommer inni Windows, så kan du avinstallere skjermkortdriveren. Kan også være en ide å trekke ut alle kabler fra pc'en (bak altså) som du ikke trenger. Som nettverk, joystick og slikt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hadde samme problemet på min, bare at jeg kom til en dell logo. Hos meg var det harddisken som hadde tatt kvelden. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hadde samme problemet på min, bare at jeg kom til en dell logo. Hos meg var det harddisken som hadde tatt kvelden. 8169507[/snapback] Dette kan man jo sjekke i bios, at alle disker o.l er der Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 jeg kommer ikke inn i bios. har prøvd å slå den av og på men det fungerer ikke. 8169414[/snapback] Dette kan man jo sjekke i bios, at alle disker o.l er der 8169565[/snapback] Hvis man kommer inn i bios, da.. Lenke til kommentar
arnomd Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Har samme problem med et ASUS AN8-VM, selv uten at noe er tilkoblet (annet enn cpu og minne). Resetting av bios hjalp heller ikke. Heller ikke 3 andre typer minne..... Endret 16. mars 2007 av arnomd Lenke til kommentar
bremmnes Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 så hva kan jeg egentlig gjøre..? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis ingenting av de øvrige funker, bør du levere den inn det du kjøpte den. Lenke til kommentar
bremmnes Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 det går ikke.. fant noe på nettet men må ha en kabel først.. ja dere får høre fra meg imorgen når jeg finner ut mer Lenke til kommentar
bremmnes Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 endelig! kom inn i bios.. nå trenger jeg litt hjelp her! PhoenixBIOS Setup Utility Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå