ahleks Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei Jeg tenker å kjøpe et par med JBL Studio L890 og må i den forbindelse skaffe meg et bedre lydkort til pcen som jeg skal koble dem opp til. Er det noen som vil anbefale et bra eksternt lydkort ? takker for svar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Hva har du i dag? Hvor mye penger har du å bruke? Hvis du har ett som er ok nå som har digital ut. Kan du vurdere å kjøpe en DAC i stede Endret 16. mars 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
ahleks Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Nå har jeg et relativt dorlig lydkort som jeg fikk med hovedkortet. Hadde forbert meg på å bruke ca 1000kt (+-), vil ikke betale mer enn nødvendig... Endret 16. mars 2007 av aleksander.H Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg ville sett litt på Behringer F-Control Audio FCA202 Lenke til kommentar
ahleks Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Hvor kan jeg få kjøpt den ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 hmmmm det var ingen som hadde det nei. Da vet jeg ikke. Kan jo lete etter andre eksternekort da. Må det være eksternt? Lenke til kommentar
ahleks Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Nei, det må egentlig ikke være eksternt, men det hadde vert praktisk for meg og jeg har hørt at andre lydkort kan bli forstyrret at lyden inni pcen... Noen som kan anbefale et som ikke er eksternt da ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ved neste lønning kommer nok jeg til å kjøpe Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå