Gå til innhold

playstation 3, en maskin for fremtiden:)

andy_3_

Anbefalte innlegg

Dette må være den tåpeligste tråden jeg har sett på lenge. Og joda, de fleste her har vel prøvd konsollen nå. I tillegg den meget entusiastiske fanboyen i deg, andy_3_, vil jeg skryte litt av feilinformasjonen du kommer med. Man kan jo nesten sammenligne deg med Irak sin tidligere informasjon/propagandaminister.

Uansett, lykke til videre med livet. Stå på! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk ps3 2,5 uke etter den kom ut i chingchongland,

8169586[/snapback]

Jeg finner det veldig ironisk at du kommer med nedsettende og rasistiske bemerkninger mot de samme folkene som ga deg og meg NES, SNES, PS1, PS2, MegaDrive, Saturn, Dreamcast osv sov. Skjerpings :thumbdown:

PS: Jeg mener selvsagt heller ikke at slike bemerkninger kan godtas selv om de ikke hadde funnet opp dette i tilfelle noen skulle tolke meg feil.

Lenke til kommentar
er eing PC er best. men jeg elsker Xbox 360:D. og jeg tror ikke at PS3 kommer til å bli den beste maskinen jeg så en film da de delte en sjerm og de spilte call of duty 3 Xbox vs PS3 og Xbox vant overlegent. og playstation har jo laget noe som er nesten det samme som sims, det heter Home og er online og du trenger ikke å betale for det. jeg mener at dette gjør folk mer inne og bare sitter å spiller det der, jeg spilte drit mye wow men jeg greide å komme ut :)  og nå har jeg ikke spilt enn drit spill på 2 uker fordi venner, trening og forbanna mye lekser :)

og jeg sysn det er vanniting på prisen på en PS3 hvor mye var det 6000kr? og spillene vi koste 800 pr. og tenkt deg vis du skal spille online? OMG det blir mye penger. Xbox er best  :thumbup: og du kan alltids oppradere pcen å da :p

8169639[/snapback]

helt enig med at pc kan brukes til spilling åsså;), det er jo bare smak å behag, og er fullstendig enig i at ps3 er altfor dyr;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...