Gå til innhold

playstation 3, en maskin for fremtiden:)

andy_3_

Anbefalte innlegg

jeg var så heldig at jeg fikk meg playstation 3 for en drøy måned siden, og til alle dere som ikke mener det er noen forskjell, HOLD KJEFT!! , dere hakke prøvd den, så heller prøv den før dere begynner å diskutere hvem av ps3 og xbox 360 som er best:s, uansett vil jo alltid de som har xbox 360, bare si at det er bortkaste å kjøpe en ps3 og at xbox 360 er mye bedre, samme er det jo med playstation-folka, så jeg bare sier prøv den før dere fabler om at den er en flopp;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det vil jo alltid være opp til om du gidder å kjøpe den eller ikke, men hovedforskjellen mellom xbox360 og ps3 er jo at xbox har muglighet for HD-oppløsning, mens ps3 har satset på bluray, jeg mener at de som kjøper den vil få seg et sjokk den dagen de prøver den, fordi de ikke få se maskinens kvalitet før de skaffer seg en HDMI-kabel, noe som fører grafikken til nye høyder.jeg er en playstation-fan, har ps-one, ps2, ps3 og psp, og har tonnevis med venner med xbox som stadig brifer med xboxen sin, men kommer bestandig til å stole på sonys spillemaskiner;)

Lenke til kommentar
blitt propogandaminister for sony? to poster med samme vås..

8169382[/snapback]

sier jo at jeg er en ps-fan, og derfor er det jo naturlig at man skryter litt av den, xbox-fans ække akkurat mye bedre;)men ikke for å være propaganda minister eller hva du kaller det, men folk burde prøve den før de nakker dritt om den. de vet jo ikke hva de snakker om.

Lenke til kommentar
, og til alle dere som ikke mener det er noen forskjell, HOLD KJEFT!!

8169293[/snapback]

Dette var en meningsfylt post, virkelig interessant lesning. Det er slike balanserte tilnærminger til temaer vi vil ha mer av på forumet :nei:

Lenke til kommentar

beundrer entusiasmen til andy3 men.... sony trenger ingen propagandaminister.. håper verken sony eller ms vinner... for da står det kanskje bare en igjen av dem og presser prisene i været.. nintendo kan snike til seg en del av markedet slik det er nå men kan ikke kjempe mot sony eller spesielt ms hvis en av dem taper og slutter å lage konsoller og da står det bare en igjen som presser prisene i været... slik det er nå får vi jo konsollene på billigsalg grunnet konkurransen.

Lenke til kommentar
Rapportert tråden.....Dette starter jo bare krangel uansett.

8169458[/snapback]

dette er bra snakk;);), veit at folk bare er ute etter å si hvor bra ditt å datt er, men det er vel egentli smak og behag eller hva;)?

Lenke til kommentar
beundrer entusiasmen til andy3 men.... sony trenger ingen propagandaminister.. håper verken sony eller ms vinner... for da står det kanskje bare en igjen av dem og presser prisene i været.. nintendo kan snike til seg en del av markedet slik det er nå men kan ikke kjempe mot sony eller spesielt ms hvis en av dem taper og slutter å lage konsoller og da står det bare en igjen som presser prisene i været... slik det er nå får vi jo konsollene på billigsalg grunnet konkurransen.

8169443[/snapback]

det beste hadde jo helt klart vært om selskaper som sony å ms hadde fusjonert og tenkt på priser, kvalitet og kjøperen i stedet for å skaffe seg mest mulig av markedet.

Lenke til kommentar

8169443[/snapback]

det beste hadde jo helt klart vært om selskaper som sony å ms hadde fusjonert og tenkt på priser, kvalitet og kjøperen i stedet for å skaffe seg mest mulig av markedet.

8169488[/snapback]

det hadde vel ikke akkurat vært en fordel for gamere..

Lenke til kommentar

8169443[/snapback]

8169488[/snapback]

det hadde vel ikke akkurat vært en fordel for gamere..

8169523[/snapback]

hvis de hadde fusjonert ville jo gamerne vært de første som merket hva to gigantiske og mektige firmaene kunne gjort med spillverdenen:P, prisene ville gått ned, alt ville vært nyskapende og viktigst, vi hadde sluppet dene årlange krangelen mellom xbox og playstation.

Lenke til kommentar

Fikk ps3 2,5 uke etter den kom ut i chingchongland, og hadde den lenger en trådstarter før jeg solgte den, og jeg fortrekker xbox360, så OMG1!! HOLD KJEFT!!!1!1!!1!

For å komme tilbake til saken,smaken er som baken, og denne tråden er patetisk propaganda uten noe fornuftig i førsteposten.

Lenke til kommentar

er eing PC er best. men jeg elsker Xbox 360:D. og jeg tror ikke at PS3 kommer til å bli den beste maskinen jeg så en film da de delte en sjerm og de spilte call of duty 3 Xbox vs PS3 og Xbox vant overlegent. og playstation har jo laget noe som er nesten det samme som sims, det heter Home og er online og du trenger ikke å betale for det. jeg mener at dette gjør folk mer inne og bare sitter å spiller det der, jeg spilte drit mye wow men jeg greide å komme ut :) og nå har jeg ikke spilt enn drit spill på 2 uker fordi venner, trening og forbanna mye lekser :)

og jeg sysn det er vanniting på prisen på en PS3 hvor mye var det 6000kr? og spillene vi koste 800 pr. og tenkt deg vis du skal spille online? OMG det blir mye penger. Xbox er best :thumbup: og du kan alltids oppradere pcen å da :p

Lenke til kommentar
Fikk ps3 2,5 uke etter den kom ut i chingchongland, og hadde den lenger en trådstarter før jeg solgte den, og jeg fortrekker xbox360, så OMG1!! HOLD KJEFT!1!1!!1!

For å komme tilbake til saken,smaken er som baken, og denne tråden er patetisk propaganda uten noe fornuftig i førsteposten.

8169586[/snapback]

jeg kunne godt startet en krangel med deg om dette, men det er jo tydelig at sånne som deg bare er ute etter en krangel med playstation fansene:P, så gidder ikke å starte en diskusjon nå oki;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...