Gå til innhold

Beta i Halo 3

DNA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er et klistre merke nederst til venstre på crackdown coveret hvis det følger med halo 3 beta. på det klistre merket står det "includes invitation to halo 3 multiplayer beta" ;):)

ingen vet sikkert når betaen kommer ut. :(

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
Noen sa til meg at betaen kom enten til våren eller sommeren, men en venn av meg har det på pc ( modda ).

Halo 3 kommer jo i November...  ;)  så behold tolmodigheten.

8173961[/snapback]

Har han Halo 3 betaen på pc og måttet modde PCen for å spille det?

Lenke til kommentar
Noen sa til meg at betaen kom enten til våren eller sommeren, men en venn av meg har det på pc ( modda ).

Halo 3 kommer jo i November...  ;)  så behold tolmodigheten.

8173961[/snapback]

Har han Halo 3 betaen på pc og måttet modde PCen for å spille det?

8174189[/snapback]

En skikkelig U I3 3 R 1337 h4xz0r med andre ord ;)
Lenke til kommentar

Hold dere til tråden, er dere snille. ;)

DNA, som noen her sa. Du får teste halo 3 beta når betaen kommer ut, antar at du må beholde koden til den kommer ut så kan du taste inn koden inn xbox360 og laste ned betaen. Men jeg er ikke 100%sikker

Lenke til kommentar
Hold dere til tråden, er dere snille. ;)

DNA, som noen her sa.  Du får teste halo 3 beta når betaen kommer ut, antar  at du må beholde koden til den kommer ut så kan du taste inn koden inn xbox360 og laste ned betaen. Men jeg er ikke 100%sikker

8178307[/snapback]

om du har crackdown, så er det faktisk ikke noen kode inne i bildet, det er en knapp under downloadable content inne i crackdown som det står "download halo 3 beta" på..

Lenke til kommentar
Ok, da veit jeg ikke. En kompis fortalte meg at han har fått en kode, har ikke peiling jeg

8179676[/snapback]

Da løy nok kompisen din :nei:

I spillet så ER det en "halo 3 beta" knapp under downloads. Det er eneste plassen man kan laste det ned, og man MÅ starte spillet og ha det i for å kunne spille betaen. Så ingen kode nei.

Lenke til kommentar
Er ikke sikkert han løy. Hva med de som har fått invitasjon til betaen utenom Crackdown? For eksemplel å ha vunnet konkurranser og slikt? Har hørt at man bare får en kode i så tilfelle.

8180055[/snapback]

Det stemmer.

De som har Crackdown har ingen kode, men derimot en knapp i selve spillet hvor man kan laste ned Halo 3: Multiplayer Beta.

De som har fått tilgang til betaen fra et annet sted har en kode de må taste inn.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...