C00kie4fuN Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Hei! Jeg har satt opp egen server hjemme som kjører windows home server ( beta 2, er nok ikke i salg ennå nei ). Når dette kommer ut blir jeg nok å kjøpe det. Det bygger på server 2003, så vet dere hva operativsystemet tar av kraft Arbeidsoppgaver: - Kjører windows home server website - Backup av alle datamaskiner i huset. den jeg har nå har bare 100/100 nettverkskort, og det går for sakte - Sentralt lagringspunkg for alt av media. Jeg klarer helt fint å streame videoer til en pc, MEN bare en. Vil ha nok kraft til å kunne kjøre hd-video via HDMI til TV samtidig som andre ting kjører Den kommer til å være "hodeløs på loftet", dvs den skal ikke ha tastatur, mus eller skjerm. Den kjøres fra remote desktop. Deler jeg skal ha er: CPU RAM Hovedkort Skjermkort Strømforsyning https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=38531 er handlevognen jeg har lagd. Eneste preferanser jeg har er å gå for am2 og 1gb ram. Ellers er det fritt spillerom. Er dette en god pc for min bruk. Vet at den kommer til å duge, men innspill hadde vært bra. Lurer litt på om dette er en god kombinasjon. Kan jeg gå ned i pris uten å gå så mye ned i ytelse, evt om jeg kan gå litt opp og få mye mer i ytelse? På forhånd takk Endret 16. mars 2007 av C00kie4fuN Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Ingen som har noen tips til forbedringer? Var det virkelig et så bra oppsett at ingen har noe å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå