Gå til innhold

Hvilket lydanlegg har du? :) Som er koblet til PC


Anbefalte innlegg

Lydkort: X-Fi XtremeMusic

Høyttalere: Logitech Z2300

 

Crapy lydkort som bare vil spille i 2.1 lyd... :hmm:

Om noen kan hjelpe med å fixe det hadde det vert fint ! :)

Har prøvd det meste av instillinger, slått av onboart lydkort i bios etc. :roll:

 

:!: hehe CreAtivE har aldri gjort meg fornøyd. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En Denon forsterker på 105 Watt RMS, med 4 stk. høytalerutganger, men kun to høytalere tilkoblet. Av merket Cerwin Vega 12".

 

Lydkortet er forøvrig et det som fulgte med hovedkortet, et Abit Ett-eller-annet Nforce2 Ultra.

 

Epz.

Endret av EpziloN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har et creative I-Trigue 2.1 3300, hatt det to år tror jeg.

Synes egentlig det er er meget bra, men spiller ikke høyt nok, mangler mellomtone, og suben tilfredstiller ikke lenger en feinschmecker som meg ;)

Derfor bestilte jeg et logitech Z-2300 2.1 i går, som skulle ankomme i morgen, bare at da er det ikke post, så jeg får det ikke før tirsdag :(

Håper det spiller bra nok for meg så jeg ikke trenger nytt før det har gått noen år til ;)

Bruker integrert lydkort, skal kjøpe nytt om litt :)

Er egentlig glad jeg ikke er så kresen som noen av oss høres ut til å være, så jeg trenger ikke et anlegg for mange tusenlapper til pc'n.

Lenke til kommentar
Jeg har et creative I-Trigue 2.1 3300, hatt det to år tror jeg.

Synes egentlig det er er meget bra, men spiller ikke høyt nok, mangler mellomtone, og suben tilfredstiller ikke lenger en feinschmecker som meg  ;)

Derfor bestilte jeg et logitech Z-2300 2.1 i går, som skulle ankomme i morgen, bare at da er det ikke post, så jeg får det ikke før tirsdag  :(

Håper det spiller bra nok for meg så jeg ikke trenger nytt før det har gått noen år til ;)

Bruker integrert lydkort, skal kjøpe nytt om litt :)

Er egentlig glad jeg ikke er så kresen som noen av oss høres ut til å være, så jeg trenger ikke et anlegg for mange tusenlapper til pc'n.

8303783[/snapback]

mmm såå enig.. z-5500 er jo et billig anlegg?

Lenke til kommentar
nad forforsterker cambrige effektforsterker og 2 pioneer 12" høyttalere

8222511[/snapback]

 

Er det Cambridge P500 du bruker?

8229213[/snapback]

 

mener å huske det var det den het ja :O

8318366[/snapback]

 

Da har du samme som meg. :p Er du fornøyd med den da? Er storfornøyd med min. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hmm, fins visst tråder for det meste. Her i gården er det dette anlegget som gjelder:

Yamaha RX-V557 receiver

4x Eltax Millennium Bøk som satelittkanaler (front/bak)

Proson Conquest Center 5020

2x Proson Twin 2010 koblet til en enkel 600w bilforsterker for å få litt lydtrykk;-)

 

Dette er koblet med optiske kabler til PC, Xbox360 og HDD-opptaker, samt med component-kabel til en Infocus Screenplay 4805 projektor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...