Gå til innhold

Hvilket lydanlegg har du? :) Som er koblet til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel mere pcen som er koblet til anlegget, men here it goes:

Krell showcase prosessor

Parasound A51 effektforsterker

Revel Ultima Studio fronthøyttalere

Revel Ultima Voice senterkanal

Revel Ultima Embrace surroundkanaler.

Har også en Get boks, Parasound T-3 tuner og en denon dvd2910.

Lenke til kommentar
Det er vel mere pcen som er koblet til anlegget, men here it goes:

Krell showcase prosessor

Parasound A51 effektforsterker

Revel Ultima Studio fronthøyttalere

Revel Ultima Voice senterkanal

Revel Ultima Embrace surroundkanaler.

Har også en Get boks, Parasound T-3 tuner og en denon dvd2910.

8222420[/snapback]

 

Litt OT:

Hørte noen Revel Ultima Salon en gang for lenge siden,må inrømme at jeg ble meget imponert av disse dengang.Hvordan er Studio i forhold? Har også vært borti Revel M20,disse imponerte i forhold til størrelsen,men manglet en del helt der nede i "dypet".

 

Mvh

Lenke til kommentar
Det er vel mere pcen som er koblet til anlegget, men here it goes:

Krell showcase prosessor

Parasound A51 effektforsterker

Revel Ultima Studio fronthøyttalere

Revel Ultima Voice senterkanal

Revel Ultima Embrace surroundkanaler.

Har også en Get boks, Parasound T-3 tuner og en denon dvd2910.

8222420[/snapback]

 

Litt OT:

Hørte noen Revel Ultima Salon en gang for lenge siden,må inrømme at jeg ble meget imponert av disse dengang.Hvordan er Studio i forhold? Har også vært borti Revel M20,disse imponerte i forhold til størrelsen,men manglet en del helt der nede i "dypet".

 

Mvh

8224817[/snapback]

Studio går ikke like dypt, men er til gjengjeld lettere å plassere og drive. Diskant og mellomtone er identisk for de to modellene. Det er selvfølgelig også en vesentlig prisforskjell. 150K vs 240K!

Det oppsettet jeg har nå er det til dagsdato beste jeg har hatt. Jeg kan ikke se at jeg kommer til å bytte ut Revelene på lang tid.

Også bakkanalene og senterkanalen er av meget høy kvalitet og har et 100% unisont lydbilde.

Synd det er så få som selger Revel i Norge.

Lenke til kommentar
Bruker detta gamle akai anlegget, men med ny amp nå. Den gamle klarte ikke dra dem ordentlig med skikkelig bass. Nå vibrer skap dører og pynten på vegga rundt om i huset :)

 

Min hi-fi

8226341[/snapback]

 

Og dette er tilkoblet PC?

8226769[/snapback]

 

Ja, men ny forsterker da:P Samt at jeg ikke har platespillern inn der heller :!:

Lenke til kommentar

Jeg har et surround sett, ifra sony, som er litt ombygd.. er 5.1 forsterker med digital optisk, coax, 5.1, stereo og usb inngang på.

Dette kjørers i 2.1 med 2 stk bakhøytalere fra et annet surround sett, og låter veldig pent egentlig, passe med bass :)

 

og når jeg føler for å dra på litt så bruker jeg resten av anlegget som består av:

Kenwood surround reciver, 5x100 watt.. ellerså var det 6x100 husker ikke i farta, denne er igjen tilkoblet 2 PA forsterkere, den ene (ca 2x200watt) av dem driver front høyttaler'ne som består av 2x10, 5" mellom tone og 7-8" diskant horn, den andre (ca 2x 2000 watt) driver 2x12" bilstereo elementer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

jeg kjører følgende:

 

Hovedanlegg til musikk:

Infinity reference 31i

Onkyo tx-sv 434

 

Pc anlegg:

Altec lansing atp3 (utrolig god lyd til et lite pc anlegg og være)

Lenke til kommentar
Be the first to write : ) Jeg har Logitech Z-5500, med optisk kabel for høyere lyd en deg  :tease:

8169089[/snapback]

 

Jeg har Z-5500 Optisk og lydkort X-Fi Fatal1ty på pcn;)

Z-5500 er the shit;) Spiller høyt og rent og høyere trenger du ikke viss du har ett nabolag;)

8226915[/snapback]

 

Enig , :love: Med optisk ledning spiller det mer en klart nok, og ikke minst høyt :) Det holder , meeen skulle gjerne hatt noen B&W høytalere,, :)

hehe, z-5500 is THE SHIT ;D Med Creative USBlydkort.. <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...