E-wok Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Gleder meg ikke akkurat mindre nå.. Ser utrolig nice ut! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Okey - da var jeg også overbevist! Dette så jo helt konge ut! Sykt sweet! Men dere som har spilt tidligere R&C-spill, bør man spille gjennom de gamle før man prøver seg på dette? Tenker spesielt på historien. Det er vel 4 spill hvis jeg husker riktig, + et til PSP. EDIT: Hvis det kommer ut i høst, bør jeg virkelig få opp farten. EDIT 2: Fant ut at det var 4 spill. Endret 7. april 2007 av Dunedain Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nice! Så både pent og morsomt ut, men håper ikke det bare var prerendered scener. Antar at de kampscenene var ingame. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Folkene på 1up videoen sier jo at det ser bedre ut enn traileren! Dette er nok det spillet jeg gleder meg mest til ja... Elsket det første R&C spillet og nå er de visst tilbake til platforming sjangren, så dette blir bra! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Okey - da var jeg også overbevist! Dette så jo helt konge ut! Sykt sweet! Men dere som har spilt tidligere R&C-spill, bør man spille gjennom de gamle før man prøver seg på dette? Tenker spesielt på historien. Det er vel 4 spill hvis jeg husker riktig, + et til PSP. EDIT: Hvis det kommer ut i høst, bør jeg virkelig få opp farten. EDIT 2: Fant ut at det var 4 spill. 8325633[/snapback] Det er egentlig ikke nødvendig, siden r&c spillene ikke har noen sammenhengende historie, men da går du også glipp av 4 fantastiske ps2 spill. Har du en ps2 bør du selvsagt sjekke ut den fantastiske r&c serien Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Flere bilder her: http://www.jeux-france.com/news19834_ratch...-en-images.html Spillet kommer ut i høst allerede 8323210[/snapback] Ser lekkert ut, håper de har mange vittige Clank kommentarer på lager. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 PS3 imponerer meg mer og mer her, men som andre, venter til jeg ser en review av spillet så jeg vet at det er ingame jeg ser, for mye grafisk lureri ute og går i denne generasjonen. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Og der fant jeg ut at jeg kommer til å bli om mulig enda mer fornøyd med PS3'ern. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 offisiell side her: http://www.insomniacgames.com/games/rcftod.php følg også med på Insomniacs nystartede podcast, The Ful Moon Show for hete nyheter! dæææsken KOM MED EN DEMO PÅ PNP, DA! særlig en traileren O.o Dessuten så er RCF:ToD I-10, I-9 var Deadlocked (Insomniac-nummer på spill), for de begynte å snakke om RFoM før Deadlocked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå