Khalifen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Må si at jeg faktisk ble overraska over Unia. Den hadde en god blanding av tøft og nesten vakkert. Hadde de bare hatt en som var god i engelsk som skrev og framførte tekstene ... Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Digger Sonica Arctica... Så dette er et must have! De kommer også på Rockefeller, og skal ha konsert 1.November, der skal jeg "Black Sheep" er forøvrig min favoritt låt Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nydelig med ny plate! Dette kom overraskende på. Jeg har ikke fått med meg at det skulle komme noe nytt. *Bestille og vente*. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har fått den nå og må si at jeg ble skuffa med en gang.. men tipset til dere som ikke riktig får tak på det er og høre på og lese teksten samtidig! funket perfekt for meg, dette er favoritt cden min nå! Takk for nok en super plate Sonata Arctica! Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 føler det er på tide og bumpe denne her nå jeg, for og få frem litt meninger. Selv har jeg blitt "blodfan" nå, kjøpt Diverse ting for 4500kr , det inkluderer blandt annet alle CDene dems! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Haha.. Ein som har blitt frelst i alle fall.. Hadde du høyrt noko frå dei før du høyrte Unia? =o Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg er, og har så lenge jeg har hørt på metal vært stor fan av Sonata Arctica. Elsker simpelthen albumer som; Ecliptica, Silence, Winterheart's Guild og Reckoning Night, men det nye albumet, Unia, er vel uten tvil den største skuffelsen innen bandets historie. Albumet falt hvertfall ikke i smak hos meg. Selvfølgelig er jo spillingen bra, men det de spiller blir jo bare et eneste melodisk rot! Toner opp og ned! Ble ihvertfall veldig skuffet. En gjeng med talentfulle musikere går sammen, og dette er resultatet? Virker som de har mistet gnisten og gått tom for ideer.. Gir albumet 5/10, rett og slett fordi det ikke falt i smak hos meg. Sikkert mange som har andre meninger enn meg. Det respekterer jeg fullt og helt. Btw, den eneste sangen som jeg synes virkelig var bra, var bonuslåta Out In The Fields. Dette var ei coverlåt av Gary Moore. Endret 30. juni 2007 av Wollan Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Alle har forskjellige meininger. Dette er berre noko vi må leve med Wollan. Først gongen eg høyrde albumet hadde eg same meining som deg, men etterkvart likte eg albumet betre og betre.. =) Synd du ikkje likte det, men håpar det kjem ut nytt album om ikkje så ALTFOR lenge.. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Alle har forskjellige meininger. Dette er berre noko vi må leve med Wollan. Først gongen eg høyrde albumet hadde eg same meining som deg, men etterkvart likte eg albumet betre og betre.. =) Synd du ikkje likte det, men håpar det kjem ut nytt album om ikkje så ALTFOR lenge.. 8974444[/snapback] Jo, håper de kommer med et bra comeback ihvertfall. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Neinei, likte de godt før dette også, og når jeg tok opp unia og spilte igjennom ett par ganger ble jeg også skuffa, med alt har liksom en mening med teksten til... Har muligens tenkt og ta meg en SA tatovering, så en i sverige som hadde det. Kom gjerne med Dine Sonata Arctica favoritter. mine egne er: Shy - forklarer en sitiuasjon jeg kjenner igjen alt for godt. Talluah - Samme som over, desverre. Misplaced - hvor deilig hadde det ikke vært og levd før teknologien? Paid in full - utrolig bra og stemningsfull låt. Letter to dana er også utrolig fin. Vanskelig og nevne disse, da jeg liker alle sangene, bortsett fra de fleste coverlåtene deres Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har hørt en god del på Sonata Arctica, veldig bra, bortsett fra at de kunne spart seg for disse rolige sangene som "Shy, Tallulah, Draw Me", osv. 8171618[/snapback] Jeg er VELDIG glad for at de ikke har spart seg for disse sangene. Tallulah er en av mine absolutte favoritter, og shy er nydelig. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Nokon her som skal på konserten deiras 1. November på Rockefeller? Eg sit her og har innmari lyst å bestilla.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Den eneste Sonata Arctica-låten jeg liker, er vel 'Replica'. Det blir for lapp-wankete for min smak. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Angående de rolige låtene elsker jeg dem, Tallulah, Shy, Last drop falls osv er mesterverker. Skal se SA til høsten, i Stockholm mest sannsynlig. 18 pluss på rockefeller så. Lenke til kommentar
Holliday Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 ELSKER Sonata Kjøpt plata og synes den er utrolig bra ^^ Elsker alle sangene deres, og blandingen mellom raske og trege sanger er perfekt =) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nokon her som skal på konserten deiras 1. November på Rockefeller? Eg sit her og har innmari lyst å bestilla.. 9070942[/snapback] Jeg tenkte meg en tur om pengene strekker til, masse andre konserter jeg skal på, så får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå