aspic Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Den 25. Mai sleppes det eit nytt Sonata Arctica album ved namn Unia! Eg gledar meg i alle fall som ein liten unge til dette albumet. Nokon hardbarka Sonata fans her på diskusjon.no? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Får håpe de har jobbet med engelsk-uttalelsen sin Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Får håpe de har jobbet med engelsk-uttalelsen sin 8169009[/snapback] Haha.. Sant nok det Men uansett, sangane deira er utruleg bra, det er kva eg tykkjer i alle fall. You don't have to agree Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg kan ikke kalle meg noen ihuga fan, men har hørt MYE på Silence, Winterheart's Guild og Reckoning Night. Har ikke hørt noe annet av dem tror jeg, men de har vel et par album til i tillegg til det nye? Uansett, dette er i mine øyne utrolig dyktige musikere som evner å lage skikkelig kul musikk. Og engelskuttalen blir da bare bedre og bedre? Stor forskjell fra Silence til Reckoning Night i hvert fall. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det tøffeste albumet de har sluppet etter min mening er Ecliptica fra 1999, men språket er dårlig. Både skriftlig og muntlig. De har en del tøft, endel fint, men mye synes jeg er middelmådig. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har hørt en god del på Sonata Arctica, veldig bra, bortsett fra at de kunne spart seg for disse rolige sangene som "Shy, Tallulah, Draw Me", osv. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 takk for opplysningen! Må sjekkes ut.. har lenge vært en liten fan av Sonata Arctica, og jeg håper virkelig de har jobbet med engelsken.. *grøss* Lenke til kommentar
intheass Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Neineinei, det er jo engelskuttalen som er sjarmerende med dette bandet... gleder meg som en unge til nytt album Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 oi oi, det kan bli spennende Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Må berre få understreka at eg elsker sanger som "blank (black?) file" og "Picturing the past". Desse raske, men allikevel melodiøse sangane. Håper det vert mykje fart i det nye albumet, og ikkje berre songar som Fullmoon Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har hørt en god del på Sonata Arctica, veldig bra, bortsett fra at de kunne spart seg for disse rolige sangene som "Shy, Tallulah, Draw Me", osv. 8171618[/snapback] "Shy" er etter min mening den nydeligste balladen som noengang er lagd Jeg digger de hardeste låtene deres som "black sheep" o.s.v, men de er etter min mening enorme oxo på ballader ! Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Neineinei, det er jo engelskuttalen som er sjarmerende med dette bandet... gleder meg som en unge til nytt album 8173765[/snapback] Enig !! Den sjabre engelskuttalen er en del av deres store sjarm.... sammen med en enestående stil Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kan ikke si jeg har tenkt noe særlig over at de har dårlig engelsk jeg Gleder meg Peacemaker er den beste sangen hittil! Lenke til kommentar
cfg Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 mmm... må innrømmet at jeg har 'fått' meg en promotional plate allerede Er ett NYEDELIG album, stilen er renere, og skikkelig bra! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 mmm... må innrømmet at jeg har 'fått' meg en promotional plate allerede Er ett NYEDELIG album, stilen er renere, og skikkelig bra! 8606729[/snapback] Hehe.. Eg og, måtte til liksom.. Men kjøper plata så snart den kjem ut.. Musikken er som du seier veldig stilren og ekte.. Eit litt annerledes album, men berre positivt meint.. =) Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hmm..Lurer på om jeg skal kjøpe plata! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Får håpe de har jobbet med engelsk-uttalelsen sin 8169009[/snapback] Det har de nok ikke. Det som gjorde at de gikk ifra en høy vurdering til en lav vurdering her i gården. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Får håpe de har jobbet med engelsk-uttalelsen sin 8169009[/snapback] Det har de nok ikke. Det som gjorde at de gikk ifra en høy vurdering til en lav vurdering her i gården. 8651419[/snapback] Fatter ikke at det går ann å henge seg så opp i uttalelsen av ordene. Personlig klarer jeg glatt å overhøre minimale uttalelsesfeil. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Eq: Vel fra høy til lav var vel litt drøyt, men fra høy til middels ville nok være mer korrekt bedømt av meg. Vet ikke hvorfor jeg reagerer sånn på det, sikkert fordi jeg er veldig påpasselig med engelskuttale ellers. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hmm..Lurer på om jeg skal kjøpe plata! 8651260[/snapback] Siden når likte du Sonata Arctica? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå