Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Starten, men så stopper den

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har koblt i nytt hovedkort og psu i pcn min. Da jeg skrudde den på startet den og gikk fint men fikk opp at jeg måtte boote fra noe.. Ah, jeg hadde ikke koblet i hdd..da jeg koblet den i og startet opp startet den men etter 15 sec så avsluttet den. Dette skjer gang på gang hver gang jeg prøver på nytt. Noen som kan vite hva som skal til for å fikse dette problemet??

Takker for alle raske og gode svar, skal på gathering så dette er litt surt

mvh

zaltmann

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt er mest sansynligt driverrelatert. Det nye hovedkortet trenger andre drivere (pga annet chipset ol)

Monter hardisken på det gamle hovedkortet slik at du får startet maskinen og avinstaller alt av drivere. Da kan du sette tilbake det nye hovedkortet og vil forhåpentligvis få startet opp windows og få lagt inn de rette driverne.

Lenke til kommentar
Problemet ditt er mest sansynligt driverrelatert. Det nye hovedkortet trenger andre drivere (pga annet chipset ol)

Monter hardisken på det gamle hovedkortet slik at du får startet maskinen og avinstaller alt av drivere. Da kan du sette tilbake det nye hovedkortet og vil forhåpentligvis få startet opp windows og få lagt inn de rette driverne.

8169450[/snapback]

hmm, da må jeg heller koble opp harddisc på en kompis sin pc og gjøre det for det hovedkortet jeg byttet ut var ødelagt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...