Gå til innhold

Fly jagerfly i morgen! :D

Tee-Zee

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig bare ned for å ta bilder, men i dag fikk jeg beskjed om at én av de som skulle fly hadde meldt avbud. Dermed var det ett ledig sete, og det fikk plassert mitt navn på seg! :D

Gleder meg som en unge. Jeg tror det kommer til å bli noe av det heftigste jeg har opplevd noensinne. Berg-og-dal-baner kan gå og legge seg! :D :D

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle egentlig bare ned for å ta bilder, men i dag fikk jeg beskjed om at én av de som skulle fly hadde meldt avbud. Dermed var det ett ledig sete, og det fikk plassert mitt navn på seg! :D

Gleder meg som en unge. Jeg tror det kommer til å bli noe av det heftigste jeg har opplevd noensinne. Berg-og-dal-baner kan gå og legge seg! :D :D

8168849[/snapback]

Hvordan fikk du til dette? Noen av mine største ønsker er å sitte på med jagerfly! :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg skal til Skien og fly et eller annet Russisk fly. Det er visstnok en eller annen organisasjon som eier et fly der nede. :)

Jeg fikk spørsmål om å bli med ned for å filme og ta bilder av de to som skulle opp. De to andre hadde vunnet det i en konkurranse for Woman og FHM-lesere, og ettersom jeg jobber for et blad i samme forlaget ble jeg spurt. Og da hun ene meldte avbud fikk jeg tilbudet, og det er jo ikke akkurat noe man takker nei til!

Lenke til kommentar

Jeg fikk hvertfall vrengt innsiden ut. :p

Lunsjen kom opp igjen etter en rimelig heftig kombinasjon som kan beskrives omtrent slik:

Stupe ned fra 10.000 fot i 650-700 km/t, legge flyet over på siden og dra 8G eller noe i en sving, opp igjen til 7.000 fot, roll mot venstre også en roll til høyre.

Det er rett og slett umulig å beskrive. Det må bare oppleves!

Her har vi vidunderet:

Et Aero L-29 Dolphin

IMG_9571.jpg

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...