Dr. Phil Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan får jeg lyd? har ikke lyd ut på skjermen..... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan får jeg lyd? har ikke lyd ut på skjermen..... 8168305[/snapback] koble lydkablene til noe som kan gi deg lyd. PC-høyttalere for eksempel? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jepp, det jeg bruker Men om det er subwoofer til de PC-høytalerne, må du har noen småting til. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Ha ha! Jeg har ikke sett phonopluggene før... trodde bare det var en VGA kabel.... Da er det jo i boks Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg måtte kjøpe en omformer da.. 2RCA til minijack sak.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg måtte kjøpe en omformer da.. 2RCA til minijack sak.. 8200286[/snapback] Ja, må det hvis man ikke har minijack inn på pc-høytallerne. En sånn minijackomformer får du for under femtilappen på elkjøp. Lenke til kommentar
MightyMax Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg måtte kjøpe en omformer da.. 2RCA til minijack sak.. 8200286[/snapback] Hvorfor måtte du det? Hvis du kjøpte Microsoft sin VGA-kabel, så skal det følge med en slik i esken! Lillebroren min kjøpte seg VGA-kabelen til Microsoft + kabel med to hunn-rca til minijack + hunn til hunn VGA overgang, og ble litt sur når han pakket opp VGA-kabelen og fant ut at han ikke trengte de to tingene han hadde kjøpt tillegg. Alt han trengte fulgte nemlig med VGA-kabelen! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå