Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med webcam i msn

Anbefalte innlegg

hei.

For en stund siden så virker webcam fint til alle mine kontakter på msn, men nå har det blitt slik at det ikke virker på ett par av dem.. er faste kontakter det ikke går på..

Først begynte det med at det låste seg å "mista kontakten med motparten" etter ca 15 minutt, og så gikk det opp til ca 2 minutt (utrolig irriterende) og nå virker det ikke i det heletatt.. når en sender invitasjon og den andre godtar, så bare prøver han å connecte litt, så detter den ut..

Grunnen til at jeg postet dette i nettverk, er for at i går så prøvde jeg med ett annet nettverkskort, og da virker webcammen fint :) men det vare bare 15 minutter om gangen da, men da virker det litt iallefall..

Solgte det kortet i går, og er samme problem nå..

De kan vise cam til andre og mota cam fra andre, men ikke meg.. og jeg kan gjøre det fra andre, men ikke de kontaktene (er snakk om 3 stk) da er det helt umulig..

har prøvd å instalere ethernet driverene på nytt på maskina, men hjalp ganske lite..

så noen som vet om msn tuller mye eller om det er pc'en min? nettverket? telenor?

har intregrert gigabit nettverkskort, D-Link trådløs router (men jeg bruker kabel) og telenor internett.

må kansje si at ellers så funker internett helt fint, og cam virker fint med skype osv.

Edit: msn = Windows live messenger, og ja, har prøvd å instalere det og på nytt..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...