Gå til innhold

Valg av nytt abomenement

Anbefalte innlegg

Da var slavekontrakten med Telenor over og jeg står nå fritt igjen til å velge et annet abomenent til min telefon. Problemet er å finne et som funker for meg.

Kriteriene er at det må være billig, og det må være Telenor's nett ettersom Netcom ikke har dekning her jeg bor (samt at jeg synes Netcom har forferdelig dekning).

Jeg har had Tele 2 og vil aller helst ikke ha det mer for jeg har hadde bare problemer og irritasjon med det abonemanget det året det varte.

Så noen tips? Har sjekket telepriser.no men vil mye heller ha handson erfaring fremfor statisk tekst som t.o.m er feil (Nutel sto oppført under Telenor deknig men sier selv de kjører på Netcom).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nutel holder på å bytte over til telenors nett. Du har jo nutels killbill som er et av de rimeligste abonnementene da.

8168367[/snapback]

Hm, det viste jeg ikke. Er det ferdig eller er det snakk om en dato hvor de er fult over på Telenor?

Lenke til kommentar
Nutel holder på å bytte over til telenors nett. Du har jo nutels killbill som er et av de rimeligste abonnementene da.

8168367[/snapback]

Hm, det viste jeg ikke. Er det ferdig eller er det snakk om en dato hvor de er fult over på Telenor?

8168582[/snapback]

Hør med dem du, har bare hørt deg jeg, aner ikke når.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...