JMJ Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Heisan Skal skaffe meg et ati radeon 8500 kort, men ser at det er mange som selger Club 3D versjoner. Slik jeg forstår det lager Club 3D sine egene kort med Radeon 8500 arkitektur, det må da være noe forskjell mellom retail og Club 3D?!? Tenker på og kjøpe det fra amraam.no men ser at der står det bare ATI, men mange her sier at de har fått Club 3D kort fra amraam. Noen som vet om neste ladning er Club 3D (evt. hva er de klokka til?) eller retail ATI? Har lest at Point Of View ATI radeon 8500 hadde lavere 3D mark en retail ATI, så er litt skeptisk til Club 3D. Ser også på http://www.tomshardware.com på alle benchmarkene at det er nevnt to versjoner av radeon 8500 hvor det ene hele tiden skårer dårligere en det andre. Hvilket er det som selges hvor? Hvor kan jeg få et ATI orginalt retail fortest mulig? Takker for all info! God jul til alle sammen!!! JMJ -------------------------- Unix IS user friedly, it's just very picky about it's friends....... [ Denne Melding var redigert av: JMJ på 2001-12-22 22:29 ] Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Det ser ut som ATI Radeon 8500 kommer i to versjoner. Orginalt ATI kort retail med 275 mhz GPU og en oem versjon ATI Radeon 8500 LE med 250 mhz GPU. Se denne artikkel med test osv.. http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/0...1/12/05/8946892 Lenke til kommentar
JMJ Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 ok, jeg får vel bare spesifisere at jeg vil ha 275mhz gpu og ikke oem versjonen da, men er det i hele tatt noen retail versjoner som er på markede? JMJ Lenke til kommentar
iceball Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Jeg har sent mail til amraam.no og de sier de kanskje får inn et parti i romjulen fra Club3D, da får de kanskje en versjon på 300 MHz også. Det hadde ikke vært dumt, ihvertfall ikke når de skulle ha sammme prisen for det. De har/får også inn 275 mHz og 250 MHz versjonene. Håper bare de får dem snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå