Xanitra Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...roducts_id=1121 jeg har allerede et lag med disse rundt kabinetet mitt.. likevel synes jeg det er noe mer støy, enn jeg ønsker å foretrekke. Men går det ann da bare å kjøpe et sett til, å ha oppå det andre settet? altså 2 lag? || Endret 16. mars 2007 av Xanitra Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Em kompis av meg sa han oppnådde nesten lik effekt ved å bruke papp. (eller dvs. han prøvde papp, og sa det hjalp en del) Prøvd det ? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 nei... hmm.. Takk for tipset! skal prøve det. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Husk at om du har bråkette kabinettvifter, hjelper det ikke så mye med støydempings matter på disse, siden de er montert ved hull uansett... Og hadde heller satset på en stille CPU og GPU kjøler om du ikke har det fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå