Morten Larsen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei. Skaffet meg Vista her om dagen, norsk ultimate edition it is. Men msn vil av en eller anen grunn ikke virke. Når jeg starter msn, skriver inn passord og brukernavn og trykker på "sign inn" får jeg denne meldingen: "Error Code 81000378". Denne meldingen betyr at msn ikke får forbindelse med kontaktlisten min. Men jeg kommer heller ikke inn på msn. Jeg vet at det ikke er min e-post adresse det er noe galt med siden hotmail.com funker fint. Har også prøvd reparasjonsverktøyet under options på msn, den finner ikke noe som er galt. Så nå aner jeg ikke hva jeg kan gjøre. Er jo fryktelig irriterende at msn ikke virker. Har også avinnstalert msn og lagt det inn på nytt. Bruker versjon 8.1 av live Messenger. Setter stor pris på hjelp. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis dato og klokke ikke er rett på pcen, får du ikke logga inn. Sjekk om det er rett. Har skjedd meg noen ganger. Lenke til kommentar
Morten Larsen Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Var nokk ikke det er jeg redd. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 WLM er nede, trodde først selv at det kanskje var Vista som var problemet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...8entry8169438 Lenke til kommentar
Morten Larsen Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Var nokk ikke det som var problemet, det har nemlig vært slik i flere dager. Men jeg fikk fikset det ved å kjøre msn som et XP program Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 dvs. høyreklikk\egenskaper\kompitabillitetsmodus:xp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå