Pysj Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Googles Spania-sjef har bekreftet at selskapet er i ferd med å utvikle en mobiltelefon. Les mer Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis det er slik den blir, er det en telefon jeg kan få seriøst lyst på. Men jeg håper den får en litt mer hendig størrelse enn iPhone... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hehe. Forrige gang jeg så det bilde, så ble det påstått at det var Neonodes nye mobiltelefon. Kanskje det er Gucci-telefonen neste gang, eller et nytt vidunder fra Sony Ericsson? Hva skal egentlig være så spesielt med Google-telefonen? Jeg kan umulig tenke meg at det finnes et marked for dem som har som hobby å søke eller bruke timevis i Google Earth Selvfølgelig vil det jo være en mobiltelefon, men hva ved Google-delen er det som skal få folk til å kjøpe den fremfor andre mobiltelefoner? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Linux vil nok gjøre denne telefonen litt mer interessant! Får håpe det blir Linux og ikke et lukket operativsystem ala møkk. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Den kommer vel kanskje med funksjon som viser eller leser opp reklame til deg basert på innholdet i SMS, MMS, mail og samtalene du gjør ;-) Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Nå kommer jo alle telefonene med trykkfølsom skjerm. Det blir kanskje litt likt andre trykkfølsomme telefoner, som Prada og iPhone, men det er slik telefonene kanskje er i framtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg