FeddeLeGrand Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 hei Jeg har innstallert vista og prøver å innstallere wifi-ap som følger med hovedkortet. Det funker ikke, selvom jeg har vista driver til det. Nettverket mitt er et n-nettverk, wifi-ap er g, men siden wifi-ap funker med xp burde den jo funke med vista. Noen som har samme problemet og/ eller en løsning? takker på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 hei Jeg har innstallert vista og prøver å innstallere wifi-ap som følger med hovedkortet. Det funker ikke, selvom jeg har vista driver til det. Nettverket mitt er et n-nettverk, wifi-ap er g, men siden wifi-ap funker med xp burde den jo funke med vista. Noen som har samme problemet og/ eller en løsning? takker på forhånd 8167713[/snapback] fattern kjører bortimot de samme tingene som deg (draft-n trådløst, vista og samme hk) og hos han trengte jeg bare og installere driverne fra asus sine hjemmesider, har fungert utmerket siden det. Du har satt opp routeren til og sende ut g-signaler? Du har prøvd nyeste drivere fra asus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå