steinarfb Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg har kjøpt et brukt Gainward 7800 GTX skjermkort og klarer ikke å fastslå hva slags analog utgang kortet har. Her er et tilsvarende bilde: http://www.bit-tech.net/content_images/gai...plate-large.jpg Skal være en såkalt VIVO utgang. Hva er dette? Endret 16. mars 2007 av steinarfb Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 video in - video out altså du kan kjøre video inn - redigere - kjøre ut på videokamera igjen Lenke til kommentar
FaT_JoE Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 video in - video out altså du kan kjøre video inn - redigere - kjøre ut på videokamera igjen 8167818[/snapback] Jeg har akkurat samme utgangen på mitt xfx nvidia geforce 6600gt skjermkort men sliter med å finne kabel som passer på uttaket. Noen som vet hvor man finner disse kablene? Lenke til kommentar
steinarfb Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Fant ut at 9 pins adapter følger med kortet når men kjøper det. Har akkurat kjøpt en MSI VIVO s-video adapter for 5 dollar på eBay. Søk etter VIVO 9 pin. Gjenstår å se om den passer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå