HulkHaugen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei! Jeg lånte en laptop her en dag, og fant en "film", hvis ikke det var et tv-show fra usa ellernoe sånt da. Den var veldig bra, og de analyserte Videoklipp og bilder fra world trade center og pentagon. Der var det mye interessant, og det var en lang flm. tror den varte i 2 timer og 30-40 min. Kunne minne litt om 60 minutes på måten den ble presentert. Forskjellige folk som ble intervjuet og fortalte om det de visste/trudde osv. Den filmen jeg så hette "Münich", men det var nok feil. Tror den var lastet ned fra kazaa eller noe sånt. Men det stod Munich i bildet før det hele begynte da....?!?! jeg vet ikke, har søkt en del etter den i imdb, men finner ikke utav hva den heter. hvis det kan hjelpe, så var den filen jeg kikket på i litt dårlig kvalitet med fransk tekst og 4:3 format :-) Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har en film som passer bra med mange av dine forklaringer, men jeg ser at det ikke er den her, men velger å legge den inn uansett. Den er meget bra lagd og forklarer kanskje en del som du ikke viste World trade center Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei HulkHaugen, vi har en tråd i denne kategorien med navn Film ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! hvor ditt spørsmål passer bedre. Dersom -Lasses svar ikke hjelper deg kan du sende meg en PM så kan jeg flytte din post inn i den tråden. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg