Alex ws Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg føler at det du sier der er gjennomgående for hele "feiringen". Alle er der egentlig bare for å bli shitings og å digge seg selv. Men når noe PS3-relatert skjer, er alle liksom så imponert uten at de egentlig kunne brydd seg mindre. Dødharry. (jeg hadde jo gått selv da, om jeg hadde bodd i området, gratis drikke er kewlt) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg føler at det du sier der er gjennomgående for hele "feiringen". Alle er der egentlig bare for å bli shitings og å digge seg selv. Men når noe PS3-relatert skjer, er alle liksom så imponert uten at de egentlig kunne brydd seg mindre. Dødharry. (jeg hadde jo gått selv da, om jeg hadde bodd i området, gratis drikke er kewlt) 8175365[/snapback] folk ventet faktisk ganske spent på selve lanseringen pga at alle kioskene var tildekket og ikke mulige å spille på før dette var gjort Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Harry var vell mildt sagt... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det virkelig så gøy å bumpe gamle tråder? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Kult -.- Utrolig unødvendig bumping, rapportert! Endret 8. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det som er unødvendig er at dere poster at dere har rapportert posten. Rapporter heller og så tar en moderator av seg saken Posten stenges pga litt unødvendig bumping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg