abene Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Den populære tjenesten Skype, som gjør det mulig å ringe gratis fra PC til PC, har nå lansert en oppdatert nettbutikk. Les mer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er ikke dette litt agurknytt?. Greit nok skype i utgangspunktet er gratis, men er vel ikke akurat forsidestoff at en nettbutikk utvider vareutvalget sitt? -Thomas Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Burde vel også vært nevnt att det tilkommer mva på prisen og behandlingsgebyr på dette fra transportør. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tar opp denne tråden igjen jeg... fant en godt tilbud på siden deres Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Shit, kjøpte sånn for noen dager siden! Skulle ventet til dette tilbudet kom, jeg måtte bestille 3 og betale for 5 stk. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tar opp denne tråden igjen jeg... fant en godt tilbud på siden deres 8208543[/snapback] hehe.. det tilbudet der frister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå