Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjef sendte video av dyresex til en ansatts mobil

Anbefalte innlegg

Hei.

Det har seg sånn at sjefen til en jeg kjenner sendte vedkommende en temmelig upassende video. Videoen ble sendt til mobilen hans og viste seksuell omgang med dyr (mann og esel, om noen lurte). Jeg synes det er hårreisende at en voksen mann, som er sjef (ikke hovedsjefen, men en av de) for en bedrift, i det hele tatt tenker tanken på å sende slikt til en ansatt! Vedkommende er over 18 år og dyresex er lovlig i Norge, så det er ikke det at det er ulovlig. Er mer en prinsippsak.

Jeg hadde blitt temmelig forbanna om noen hadde sendt meg noe slikt, mens kompisen min forsvarer sjefen og sier at det bare er en spøk. Greit at sjefen sikkert ikke mente noe alvorlig med det, men jeg synes ikke slikt kan kalles en spøk!

Hva mener dere om saken og hva hadde dere gjort om dere var vedkommende som fikk videon tilsendt?

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...mens kompisen min forsvarer sjefen og sier at det bare er en spøk. Greit at sjefen sikkert ikke mente noe alvorlig med det, men jeg synes ikke slikt kan kalles en spøk!

8167183[/snapback]

altså...begge de 2 "involverte" ser på dette som en spøk, men du må altså blande deg borti, og lage en "stor" sak av det....

Dette er vel en sak mellom kompisen din og sjefen.

pantera

Lenke til kommentar
Hei.

Det har seg sånn at sjefen til en jeg kjenner sendte vedkommende en temmelig upassende video. Videoen ble sendt til mobilen hans og viste seksuell omgang med dyr (mann og esel, om noen lurte). Jeg synes det er hårreisende at en voksen mann, som er sjef (ikke hovedsjefen, men en av de) for en bedrift, i det hele tatt tenker tanken på å sende slikt til en ansatt! Vedkommende er over 18 år og dyresex er lovlig i Norge, så det er ikke det at det er ulovlig. Er mer en prinsippsak.

Jeg hadde blitt temmelig forbanna om noen hadde sendt meg noe slikt, mens kompisen min forsvarer sjefen og sier at det bare er en spøk. Greit at sjefen sikkert ikke mente noe alvorlig med det, men jeg synes ikke slikt kan kalles en spøk!

Hva mener dere om saken og hva hadde dere gjort om dere var vedkommende som fikk videon tilsendt?

8167183[/snapback]

Haha. Synes ikke du det er morsomt? Når filmen begynner å rulle så blir han som fikk den skikkelig sjokk. Det er jo drit vittig for begge parter. Jeg vil kalle deg kjedelig. Sorry, men du skjønner nok ikke humoren som ungdom som deg burde skjønne...

Lenke til kommentar
...mens kompisen min forsvarer sjefen og sier at det bare er en spøk. Greit at sjefen sikkert ikke mente noe alvorlig med det, men jeg synes ikke slikt kan kalles en spøk!

8167183[/snapback]

altså...begge de 2 "involverte" ser på dette som en spøk, men du må altså blande deg borti, og lage en "stor" sak av det....

Dette er vel en sak mellom kompisen din og sjefen.

pantera

8167318[/snapback]

Har ikke lagd noen sak ut av dette, og har ikke blanda meg inn i det annet enn å ha sagt meningen min til han jeg kjenner. Vil bare høre hva dere har å si om saken.

oj. er dyresex lov i Norge?

*løpe etter ekornet som akkurat løp forbi vinduet mitt*

ellers enig med pantera

8167864[/snapback]

Ja, dyrsex er lovlig i Norge, så lenge det ikke skader dyrene. En som tenner på slikt kalles zoofil.

Haha. Synes ikke du det er morsomt? Når filmen begynner å rulle så blir han som fikk den skikkelig sjokk. Det er jo drit vittig for begge parter. Jeg vil kalle deg kjedelig. Sorry, men du skjønner nok ikke humoren som ungdom som deg burde skjønne...

8167979[/snapback]

Joda, skjønner at det er det som kan være morsomt, men jeg ser ikke på noe slikt som morsomt... Ser ikke hvilket grunnlag du har for å kalle meg kjedelig, kun utifra at jeg sier meningen min om denne lille saken her :roll:

kan jo bare ha vært en scene fra Clerks II

8169409[/snapback]

Nei, så selv begynnelsen på klippet (han ville at jeg skulle se), og det var mye mer rett på sak enn det der.

Den med esele er jo arti da, har du ikke hørt synginga? :p du er jo som regel venn med de du jobber med, så att litt sånt blir sent rundt som en spøk til en venn er jo ikke akkurat uvanlig på en arbeidsplass..

8169689[/snapback]

Ja, jeg liker selv å kødde og det er bra det, men det finnes visse grenser. Dyresex synes jeg er veldig ekkelt. Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Da virker det for meg som en innmari useriøs arbeidsplass.  :roll:

8169820[/snapback]

Det er vel litt ettersom arbeidsplassen og. Snekker, elektrikker osv pleier å ha litt ekstra tid i matpausa, å da er det som regel å sende no drit til hverandre på mobilen når det ikke er mer tull å snakke om, fikk iallefall mye rart på mobilen da jeg jobba på et verksted en gang.

Der jeg jobber nå pleier det å væra en pp presantasjon eller link til en side der det er noe ala mann vs kvinne.. Har det liksom som standard hver fredag å sende noe morsomt, å da er det ikke akkurat dyresex som sendes, siden de fleste nok ikke ser noen humor i det, men litt humor i jobben må en ha vil jeg si.

Edit: det jeg egentlig skulle frem til er, att du pleier å kjenne de du sender sånne filmer til, så du vet hvordan de reagerer, det er kanskje derfor akkurat han fikk videon, å ikke du ?

Endret av Bushnell
Lenke til kommentar

Bushnell: Ja, du sier noe der. I arbeidstiden min, jobba der før, pleide jeg å være mer seriøs, men selvfølgelig så ble det avbrekk med kødd og humor. Han er litt mer den barnslige og frekke der, for å si det sånn.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...