MindTooth Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Siden atm: http://theguildofheroes.net Kjører nå Drupal. Men merker at den innebygde forumdelen er litt lavmådig. Og systemet blir litt mere enn det jeg krever. Har ønske om å fjerne forum delen atm. Men vil ha et platform som gjør det lett i ettertid å implantere et forum hvis det vlir ønskelig. Har litt tanker rundt WordPress. Men da blir det en ren nyhetside. Med Drupal kan jeg bruke en modul som heter WoWRoster, men den funker ikke helt slik den skal.. Har også rundt Joomla! da jeg er veldig vandt med platformen. Men kom gjerne med flere annbefalinger. Eller still spørsmål som kan hjelpe meg på valget.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Har nå testet et system som heter Jaws. Det var ikke bra. Derfor leter jeg fortsatt etter råd. Det å kode selv, er utelukket da jeg ikke er så flink på akkurat det området.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Du kan jo prøve e107 med diverse plugins og skins. Drøssevis av plugins og templates du kan bruke. Annbefaler det mer enn Drupal (i allefall sålangt jeg har erfart). Absolutt å annbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå