HarryKlein Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har lagt merke til at DVDbrenner /spilleren min, bråker ganske betraktelig når jeg spiller av DVD'er i den. I alle fall om jeg sammenlingner med en standalone phillips spiller jeg har. Er det noen som vet noen triks for å få en mer stillegående DVD spiller i pc? Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Du kan prøve cd bremse? 8169713[/snapback] Har skivebremesne på max men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hmmm. du kan sjekke ut Nero Drive Speed, men er ikke sikker på om det hjelper heller.... Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg hadde samme problem.. La inn AnyDVD, og den velger man hastigheten spilleren skal spille dvd-filmer på.. og man blir også kvitt alt av soner, kopibeskyttelser og annet tull. Stille ble det hvertfall.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Nero Drivespeed fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå