Olanru Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei. En kollega av meg skaffet seg et EPOX Hovedkort som han videre solgte til meg så jeg tenkte at jeg skulle sjekke priser på de osv. MEN hverken prisguiden på HW, digitalimpuls, datakjeden eller noen andre butikker har EPOX hovedkort på lager eller selger dem. Finns det noen grunn til dette? er EPOX hovedkortene , hva skal jeg skrive...hmm spesielle, unike eller no? siden de ikke selger det i Norge nesten? Mitt er hvertfall spesielt har jeg skjønt. Så lite som mulig, så lite dilldall som mulig. 20 Pins ATX kontakta er montert nesten oppe i CPU slot'en, minnebrikkene er nesten oppe i CPU slot-en og Northbridgen er også det. Jeg vet ikke, derfor spør jeg dere også Litt fett erre hvis det er "Unikt" Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 hverken prisguiden på HW, digitalimpuls, datakjeden eller noen andre butikker har EPOX hovedkort på lager eller selger dem. Det er postivt feil, et enkelt søk viser det. Det er vel riktigere at Epox selger mindre her i landet nå enn før. Årsaken til det vet jeg ikke, men de epox-korta jeg har vært borti er ikke mere sære enn andre. Dessuten har de overklokket bra. Du sikter kanskje til en bestemt modell som er litt spesiell, og ikke finner pris fordi den er gått ut? Vi trenger eventuelt å vite hvilket kort du mener. Er du sikker på at det ikke er et OEM-kort, dvs. tilpasset Dell, Hewlett Packard, Fujitsu Siemens e.l.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå