petter1982 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg bor i kollektiv sammen med 4 andre og vi har stadig hatt problem med å holde oversikt på ting som blir handlet til "fellesskapet". Her en dag ble jeg tipset om siden Utgifter.no hvor en kan registrere seg og legge inn alle disse småutgiftene en har på fellesen. Tenkte bare jeg ville tipse andre her om det. Regner med det er flere enn oss her som sliter med å holde orden på økonomien. 1 Lenke til kommentar
petter1982 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Utgifter.no Det finnes visstnok også en demobruker du kan logge på med. Bruk da brukernavn: demobruker1 og passord: demo Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvorfor ikke bare ha en liste på kjøleskapet hvor en fører på fellesugfiter? (Trenger ikke gjøre alt så avansert) Lenke til kommentar
petter1982 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hvorfor ikke bare ha en liste på kjøleskapet hvor en fører på fellesugfiter?(Trenger ikke gjøre alt så avansert) 8168356[/snapback] Og hvis du er 4 personer og en betaler utgifter som skal fordeles på kun 2 av de andre hvordan skriver du det på listen din? Så betaler en annen noe som kun skal fordeles på 1 eller 2 andre igjen. Bor du 2 sammen er listen på kjøleskapet å prioritere, er dere flere så er det ikke nødvendigvis enkelt å fordele slike utgifter! Endret 18. mars 2007 av petter1982 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå