AlecTBM Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har lyst på en pakke eller noe som kan gøre alt-tab 3d grafisk. Jeg har bare funnet pakker som skifter skrivebord. Men ettersom jeg bare har et skrivebord så er det unyttig takker for alle svar Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Du kan jo konfigurere Beryl slik at den viser vinduene side ved side om du trykker alt+tab eller win+tab (isteden for standard musepeker oppe i høyre hjørne). Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 jeg har kubuntu, ikke ubuntu. Men var ikke beryl til å skifte skrivebord?? men skal sjekke det Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Beryl er langt mer enn den kuben du har sett på forskjellige youtube-filmer ja Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 hmm Skal som sagt se på den. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) da har jeg lastet ned beryl. når jeg har pakket den ut og går til mappen der den ligger og skriver ./configure i konsollen så får jeg ut dette : checking build system type... i686-pc-linux-gnuchecking host system type... i686-pc-linux-gnu checking target system type... i686-pc-linux-gnu checking for a BSD-compatible install... /usr/bin/install -c checking for -p flag to install... yes checking whether build environment is sane... yes checking for gawk... no checking for mawk... mawk checking whether make sets $(MAKE)... yes checking for kde-config... /usr/bin/kde-config checking where to install... /usr (as returned by kde-config) checking for style of include used by make... GNU checking for gcc... no checking for cc... no checking for cl.exe... no configure: error: no acceptable C compiler found in $PATH See `config.log' for more details. også skal jeg skrive inn "make" i følge guiden som fulgte med. men da kommer opp dette: make: *** No targets specified and no makefile found. Stop. trenger litt hjelp her EDIT: Lastet ned denne: http://releases.beryl-project.org/0.2.0/aq...ne-0.2.0.tar.gz Endret 17. mars 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 http://wiki.beryl-project.org/wiki/Install...hots_repository Når du har fulgt den så installerer du bare beryl og emerald via synaptic. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Der ja. laster ned nå. Men jeg bruker Adept, ikke synaptic da. men det funker. Skal bli spennende å se kordan det blir EDIT: Hmm Ikke artig dette Vil ikke funke, måtte restarte maskina Har desverre ingen feilmelding. Det som skjedde var at når jeg valgte beryl som windowmanagder var at alle statuslinjer ol forsvant. EDIT2: Måtte bare avinnstalere det. Har gitt opp den der. Maksina klikka Endret 17. mars 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) prøv å fjerne sync to vblank i beryl-settings, det funka for meg Endret 17. mars 2007 av hockey500 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Har fjerna beryl ny. Får se om jeg finner noe senere Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Bytta t Kubuntu egdy nå funker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå