Gå til innhold

Telefon med fokus på videokvalitet og batterikap.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg eier per idag Nokia N80 og har vurdert Nokia N93 pga veldig god videokvalitet. Det jeg legger mest vekt på er videokvalitet og batterikapasitet. Skal kjøpe iløpet av et par mnd, hva anbefaler dere ?? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er N93 eller arvtageren N93i beste valget pr idag.

Det foreligger vel ingen tester av ferdig utgave av N95 pr idag, men vil tro at det er eneste relle konkurrent. Batterikapasiteten på N95 er dog en del dårligere, og avhengenger av bruken.

Heisann!

Jeg eier per idag Nokia N80 og har vurdert Nokia N93 pga veldig god videokvalitet. Det jeg legger mest vekt på er videokvalitet og batterikapasitet. Skal kjøpe iløpet av et par mnd, hva anbefaler dere ??  :innocent:

8166645[/snapback]

Lenke til kommentar

Tror det var på YouTube, men er ikke helt sikker, at jeg så en film fra AllAboutSymbian.com elns som var filmet med N95. Dæven hakke for en kvalitet! Det er ikke det samme som et videokamera, men det nærmer seg digitalkameraer med stormskritt! Så utrolig imponert jeg ble av det. Og fra en mobil! :dribble:

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det størrelsen/vekten og ytterskjermen.

8242145[/snapback]

Ble sagt at N93i var raskere i menyene også da jeg kjøpte den.......også at menyene var noe oppgraderte......men dette vet ikke jeg noe om selv.

Men dette er en rå telefon. jeg har hatt mange dyre telefoner men ingen som kan måle seg med denne

Ytterskjermen er jo verdt halve prisen bare den :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...