Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Veldig merkelig strømfeil ved restart?*løst*

Anbefalte innlegg

PC'en min begynner å få personlighet. Det er ikke noe bra for en teknisk ting som bil eller PC.

I mitt tilfelle er det at PC av og til låser seg. Av byggemessig årsak så har jeg ingen resetknapp, så jeg må skru av PC med å holde knappen inne i 5 sekunder.

Jeg venter litt og så skrur jeg på igjen. Ingenting skjer. Nada, niks. Så skrur jeg av hovedbryter på PSU. Venter et minutt. På med den bryteren igjen og så på med PC. Da starter PC. Dette i seg selv er selvfølgelig et problem, men det blir større. I det siste så har jeg måttet ventet lenger og lenger for at PC skal skru seg på.

Noen som har anelse hva som kan være problemet. Byttet PSU og hovedkort i fjor da PSU røk og tok med seg hovedkortet i samme slengen.

Endret av cbs77
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da skjedde det... PC vil ikke lenger skru seg på. Alt er dødt. Virker som det kommer strøm til hovedkortet fordi lampa på kortet lyser, men det er alt. Ingen respons på strømbryter. Da får jeg levere inn PC i morgen og se om de klarer å fikse den.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg glad. Det er kun PSU som har røket. Aldri, og da mener jeg aldri kjøp Thermaltake PSU. 2 u/s på 1 år. Har allerede bestilt meg ny PSU, så om en ukes tid så får dama mindre tid av meg igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...