abene Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Microsoft har sluppet en forbedret versjon av sitt antispionprogram - Windows Defender. Les mer Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Regner med at windows defender er nesten like elendig som før! Bruk noe annet enn Windows Defender folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Regner med at windows defender er nesten like elendig som før!Bruk noe annet enn Windows Defender folkens 8166670[/snapback] Tøv. MS sin defender er mye bedre enn andre "gratis" scannere. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Hmm, jeg har Windows Defender Version: 1.1.1593.0 og den har jeg bare fått uten å avinstallere tidligere versjon av Defender? Dessuten ser jeg ikke noen endringer i grensesnittet? Endret 16. mars 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Synes også defenderen er best. Det jeg synes er pussig, er at jeg ikke fikk tilbud på MS.Update. Har haka av for betaversjoner og likevel ikke. Jeg fikk melding om at jeg måtte avinstallere den gamle versjonen via kontrollpanelet først. Så ikke etter hva min versjon var..... Men ingen edringer synes her heller. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Vet ikke hva som skjedde, men så snart jeg avinnstallerte den gamle og hentet den nye versjonen, ville ikke Outlook Express lengre starte.. sjekket listen i programmet, ingenting der. Så snart jeg fjernet det igjen, fungerte OE som normalt. Any idea? Kan ikke huske dette har skjedd før da jeg brukte Defender. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sundiver, problemet ditt er at du bruker Outlook Express i det hele tatt. Jeg føler med deg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hmm, jeg har Windows Defender Version: 1.1.1593.0 og den har jeg bare fått uten å avinstallere tidligere versjon av Defender?Dessuten ser jeg ikke noen endringer i grensesnittet? 8166773[/snapback] Går du inn på hjemesiden til defender, der står det at du skal avinstaller 1.1.1592. Det måtte eg gjøre, fikk ikke noe melding via winupdate at det var en nyere versjon. Men til dere som "Bare" syter over microsofts sine programer, la oss slippe å lese hva dere mener om det. Til dere som synes andre gratis scannere er bedre. Fordelen med defender er at den har real-time protection. For du spyware inn på din maskin er det for seint. Du fjerner dem, ja men da har de allrede sent ut info om deg og din maskin. Her kan dere lese litt? http://www.adwarereport.com/mt/archives/000006.html Lenke til kommentar
sneipner Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har nettopp installert nye defender på maskina mi, vet nå at det er kommet en norsk versjon ute (dette kan du lese på lenken http://www.dinside.no/php/art.php?id=291717)... når jeg lastet den ned kom den på engelsk! vet noen av dere hvordan man i det hele tatt får den på norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå