C0rt3z Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg lurer bare på om det går greit å jogge med min Zen som er en Hard Disk spiller. Det hadde vært greit å vite før jeg tar den med meg ut på joggetur og muligens ødelegger den. Denne tråden gjelder jo egentlig generelt for alle andre HDD-spillere også. Er det noen som har noen erfaringer? Mange som har ødelagt mp3spilleren på denne måten? (eller, hva er det jeg sier, er det noen her som jogger i det heletatt? ) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 En kompis har Zen og det står på pakken at risting er ikke anbefalt på noen av dem. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Går fint det, har selv jogget med min Zen MicroPoto, og den har ikke tatt sakade av det. Har brukt den en del når jeg leker meg på hopp i alpin bakken også. Så det går fint det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ikke anbefalt.... at ondskapen her har vært heldig er ingen grunn til å utfordre skjebnen bedre å kjøpe en billig flashspiller ti lbruk når du jogger, zvm er jo diger også Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 De leser jo ikke direkte av harddisken lengere da, de leser det inn i et intern minne, sånn at sjangsen for at harddisken ikke blir skadet er mye større... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har hatt HDD spiller i 4 år eller noe slikt (så lenge jeg kan huske) Og de har aldri blitt ødelagt av risting, bortsett fra de to som datt ned fra 10 meter høyde da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå