Vidvandre Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg har problemer med mitt Geforce4 MX420 PCI kort da det gjelder spilling av diverse spill. Jeg har prøvd å installere nye drivere til skjermkort, samt oppdatert bios på hovedkort. Det som skjer er at spillet kutter etter 5-10minutter, og jeg kommer tilbake til mitt vanlige XP skjermbilde. Det kommer ikke frem noen feilmelding. Hva kan feilen være? Og hvordan kan dette løses? Mitt system: Windows XP norsk /med SP1 Athlon XP 1800+ 376MB Ram Geforce4 MX420 64MB DDR PCI Soundblaster Live 5.1 Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei, ville sjekket strømforsyningen din først; Geforce bruker mye strøm. Jeg klarte å kjøre MX 440 på 250 watt, da jeg byttet til Ti 4200 ble det for lite. Ellers så er jo standars svaret til AMD bruker; sjekk temperaturen.. :wink: mvh r. Lenke til kommentar
Vidvandre Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Hvilke problemer hadde du da? Hadde du akkurat samme problemstilling som det jeg har? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei, hadde helt glemt dette her.. Har nesten den samme config. som deg, mitt problem bestod i at jeg ble kastet tilbake i XP med ujevne mellomrom. (5-15 min) Løsning var å oppgradere firmware i router. (who could have guessed..) Sjekk dette hvis du sitter bake en router / Firewall !!!!! (se også min post på akkurat dette er et annet sted i dette forumet) mvh r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå