DannyVice Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvem tror dere kommer til å slå igjennom for fullt i årene som kommer? Selv så mener jeg fremtiden til HipHop kommer til å være profilert av disse: T.I The Game Papoose Jibbs Mimms Lil Wayne Juelz Santana /m eller uten Dipset. Legger til mer hvis det trengs Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Ja :/ jeg prøver igjen jeg. Bishop Lamont har vel blant annet en stor stjerne hos Dr.Dre, hva tror dere? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvorfor tror du T.I kommer til å slå gjennom i år? Han har jo holdt på en god stund Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Hvorfor tror du T.I kommer til å slå gjennom i år?Han har jo holdt på en god stund 8180727[/snapback] Holdt på en god stund ja, men KING var albumet han virkelig slo igjennom med. Har fortsatt en lang karierre foran seg, KING var det eneste albumet ifjor som solgte over 1 million. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå