Gå til innhold

Maskin som støtter 8 skjermer


Anbefalte innlegg

Jeg trenger en maskin som støtter 8 skjermer. Det skal også være være noe 3dytelse å ta av (noe som medfører at nvidia quadro nvs 440 utgår)

Spørsmålet er hva som fungerer best. Hvordan vil det feks gå med et hovedkort som har 4xPCI-E (x16)? Eller vil det lønne seg å skaffe to heller dyre skjermkort som har 4 outputs hver?

 

Tips, anyone?

 

(en fordel er selvsagt at utstyret er i salg ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, min første tanke her er jo matrox extio F1400, men det blir vel en heller kostbar affære. (du må jo dessuten ha 2 stk) 3D egenskaper er jeg heller usikker på, tror ikke den er noe særlig å spille på.

 

Alternativet blir vell 4 skjermkort, men da må du ha et HK som støtter dette. (klarte ikke å finne det i farten)

 

Er spent på hvilken løsning du kommer frem til, høres vell mye ut med 8 skjermer. Hvilken oppløsning er du ute etter?

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Spilling vil ikke foregå på maskinen, men den skal vise 3D. Noe som betyr at den må ha i det minste noe 3dytelse.

Oppløsningen jeg er på jakt etter er 8 x 1024x768.

 

Prisen er ikke fult så viktig. Et annet alternativ er 4 stykk av den nye (digitale)Dualhead2Go fra matrox på en maskin med to skjermkort (med to utganger hver)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...