isrihel Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har nettopp kjøpt en ny plasma tv Samsung PS-50q7h og et hjemmekinoanlegg fra Pioneer DCS 360. Problemet er at lyden fra hjemmekinoanlegget ikke synkroniserer helt med bilde på plasmaskjermen så det er ganske irriterende, det er ikke snakk om lang tid, men det er irriterende nok. Finnes det noen annen løsning enn en delay-boks ? Finnes det noen hjemmekinoanlegg hvor en slik delay-boks er inkludert i anlegget eller bør jeg kjøpe et anlegg fra Samsung for å unngå slike synkroniserings-problemer. Har vært i kontakt med support hos Samsung og de mener at dette er et vanlig problem, slik at jeg bare må leve med det eller kjøpe en delay-boks. Er det riktig at dette er ganske vanlig ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 På ett sånn billig anlegge er det nok ikke synce muligheter på forsterkeren Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg vet dyrere hifi/surround-forsterkere har integrert forsinkelseskrets for å eliminere sånne problemer. Men om du skal gå til innkjøp burde du forhøre deg med selger (f.eks folka på Hifi Klubben) eller google kandidatene dine. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hvordan kommer lyden ut av synk , dette må jo være et avspillings problem , kan ikke forestille meg at en tv bruker så lang tid med og "fordøye" signalet på bilde før det viser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå