diakoon Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hallo Har begynnt poå ett skule prosjekt, vi skal "pubplisere" prosjektet, og det hadde vært fint om noen hadde en mal jeg kunne fått... Har sett på sidene, med templates på osv. men jeg er ganske grønn innen dette området å trenger, alle sidene med lle linkene, kunne vært fint om det bare var å endre navn på linkene, skrive det en føler for å skrive, å bytte bilder.. tusen takk -Benjamin Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei og velkommen til forumet Om du har en template du liker les readme filen eller sjekk i HTML-kodene, så skulle det meste være enkelt. Om du allikevel ikke skjønner ikke nøl med å spørre her. Det har du forsåvidt gjort, men det er litt vanskelig å skjønne hva du konkret spør om. Om du er på jakt etter en template finnes det grådig mange. Et søk på google etter "free templates" og lignende gir utrolig mange resultat. Vi kan sikkert hjelpe med å finne noe om du beskriver litt mer nøyaktig hva du leter etter. Om du vil at noen her skal lage en hel template eller et helt design til deg gjelder det samme som over, men det kan være mye arbeid så ikke forvent allverdens gratisarbeid Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 min favoritt må være OSWD se om du finner noe du liker der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå