Laffe Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 er spill sport? hvis det er det.. kan noen forklere meg det, cuz jeg holder på med prosject evt. hva de mener om spill? om CS er spill? Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Seff er det en sport... Vis du ser på sånne spill programmer så får du med deg litt om det.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er regnes som elektronisk-sport (e-Sport). Men jeg vil ikke anbefale deg å skrive om CS på skolen. Lærere er ofte negative til det, og du ender opp med dårlig karakter. :-] Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er regnes som elektronisk-sport (e-Sport). Men jeg vil ikke anbefale deg å skrive om CS på skolen. Lærere er ofte negative til det, og du ender opp med dårlig karakter. :-] 8167393[/snapback] hvorfor er de negative til det, bare fordi det er skyting eller? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 De er lærere, kan ikke data, hater data.. Thats life :!: Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 De er lærere, kan ikke data, hater data.. Thats life :!: 8167705[/snapback] F*****s lærere Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Haha ikke ta den! En kamerat av meg, har sikkert skrevet fem CS-relaterte stiler(tentamener) på rad, og ikke vært under karakteren 5. :!: Dette i andre semester, tiende klasse. Endret 16. mars 2007 av Ev1BL Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Haha ikke ta den! En kamerat av meg, har sikkert skrevet fem CS-relaterte stiler(tentamener) på rad, og ikke vært under karakteren 5. :!: Dette i andre semester, tiende klasse. 8167728[/snapback] Wow.. Hadde aldri klart å skrive fem forskjellige CS-relaterte stiler på rad jeg nei Hadde ikke klart å starte opp på kanskje, tredjen ( dårlig fantasi ) Beklager for OT. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 skriver ikke om cs. slapp0 av:p0 skriver om Dataspill & avhengighet Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 skriver ikke om cs. slapp0 av:p0skriver om Dataspill & avhengighet 8167856[/snapback] Dra til WoW forumet ? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er sport, ikke idrett. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja det er Esport, men ingen idrett Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Idrett fra norrøn opprinnelse der "id" betyr virksomhet eller aktivitet, og "drott" betyr kraft, utholdenhet. Opprinnelig viste "idrott" til all form for høyt ansett dyktighet, senere ble kroppslig utfoldelse og fysisk prestasjon mer sentralt. Stortingsmelding 41 (1992) formulerte at "Idrett har med kroppsutfoldelse å gjøre". Det sentrale i idrett er egeninsatsen og kontoll på egen kropp. Til forskjell fra Sport, hvor et hjelpemiddel er en grunnleggende forutsetning. Eksempler er seilsport, motorsport og hestesport. Skillet mellom idrett og sport blir stadig mindre og i daglig språk brukes begrepene om hverandre. Sport er fysisk utøvelse under fastsatte regler, så man kan konkurrere individuelt eller lagmessig. E-sport er dataspill i en formalisert form for konkurranse eller prestasjonsutøvelse. All sportslig aktivitet som benytter datamaskiner og ofte datanettverk, som direkte regelgivende forutsetning for spillet som utøves. Elektronisk sport involverer alltid mennesker, men kan også bestå av kun datamaskiner som direkte deltakere i spillet. Henta frå Wikipedia. Endret 26. mars 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Når man vurderer sjakk som idrett må en vel også kunne ta med en del dataspill som idrett? Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Enig med sovehest. Men til Sipi: De som får dårlige karaktere på spillrelaterte tekster i forb. med skole, er vel de samme som skriver ting som "omg ass så fikk jeg et ubernice hs" - ikke mange lærere som skjønner den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå