Morgan3103 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan får islamister så mye makt? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Litt feil kategori kanskje? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Litt feil kategori kanskje? 8166109[/snapback] Tja vi kan vel trekke inn aktuelle filmer på temaet. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan får islamister så mye makt? 8165975[/snapback] hva mener du? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Du er i film forumet, kanskje litt feil? Endret 16. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Flyttes fra film-kategorien til Religions-kategorien. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan får islamister så mye makt? 8165975[/snapback] Fattigdom, håpløshet og undertrykkelse gjør at opportunister kan få mye makt. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 I will never say that Islam is not a religion of peace. Because if you do they kill you. Islam er populært fordi: Doktrinert religiøst samfunn. Fiendlig handlinger mot andre religioner. Utnyttelser av de fattige og desperate. Lenke til kommentar
B_G Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan får islamister så mye makt? 8165975[/snapback] Jeg vil si at Islam er mektig, men ikke ekstremistene. Ekstremistene kan utnytte desperate/dumme/syke folk ,mens islam tilbyr en normal levemåte ikke så ulik andre levemåter, saken er bare den at islam legger vekt på enkelte verdier som andre igjen har vanskelig for å takle... men poenget mitt er at fundamentalistene ikke er spesielt mektige, det er bare de vi ser og legger merke til, beklageligvis. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan får islamister så mye makt? 8165975[/snapback] Jeg vil si at Islam er mektig, men ikke ekstremistene. Ekstremistene kan utnytte desperate/dumme/syke folk ,mens islam tilbyr en normal levemåte ikke så ulik andre levemåter, saken er bare den at islam legger vekt på enkelte verdier som andre igjen har vanskelig for å takle... men poenget mitt er at fundamentalistene ikke er spesielt mektige, det er bare de vi ser og legger merke til, beklageligvis. 8171130[/snapback] Ganske riktig det du sier her! Man kan bare forstå Islam ved å studere det. Islamister får makt fordi folk ser opptil dem. De stoler på dem. At de skal føre dem på den riktige veien. Det er noen som gjør og noen som gjør det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå