Gå til innhold

Hvor finnes det Bullet Witch?

Esukiru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte det hos Spaceworld på Brynsenteret i går. Grafikken er ikke all-verden, men spillet er morsomt å spille.

8166305[/snapback]

Sorry for OT men jeg må bare komme med uttalelsen: HÆ?

Makan til verre møl enn dette spillet skal man lete lenge etter. Trodde bl.a. problemer som kill-animasjon skulle være borte. Dvs at når du skyter en luring så går han inn i en forhåndsbestemt animasjon som ikke kan avbrytes, og heller ikke teller skudd han får mens animasjonen går. Dette fører til at man kan tømme hele magasinet før han faller hvis man bare holder inne knappen. Hvis man derimot venter til etter hver "skudd-reaksjons-animasjon" så detter de ned på 3 skudd. Fantastisk!

Og alle clipping feilene? Ikke begynn! Og hva med å ikke kunne gå/hoppe på steder man tydeligvis kan hoppe/gå over? Tenker da på usynlige vegger når man hopper over gjerder, opp på tak osv. Nei dette var bare sørgelig, nok et eksempel på at ikke alt som kommer fra østlig kultur nødvendigvis ikke er bra kvalitet!

Mitt råd: Spar pengene dine, det gjorde jeg :)

Lenke til kommentar

Hørt om "smaken er som baken" :p

Ja, spillet har en del feil, og som jeg sa så er ikke grafikken all-verden. Men så lenge man har det gøy når man spiller så gjør det ærlig talt ingen ting for min del. Bare for å vise med et eksempel: FF XII, som mange her på forumet snakker store lovord om, synes jeg virkelig ikke er morsomt å spille. Grafikken og presentasjonen og slikt er veldig bra, men p.g.a. at kampsystemet der ødelegger alt, så synes jeg ikke det er gøy og, ergo, så gidder jeg ikke å spille det. Litt OT der, men det får gå :p

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar
Hvor enn jeg ser og leter så finner jeg ikke Bullet Witch i noen butikker hverken på nett eller Spillbutikker.

Noen som vet hvilken nett butikker som har det inne? Finner nemlig ingen  :hmm:

8165941[/snapback]

Heisann. Ta å gå på cdon.com Jeg bestillte Battlestations Midway på torsdagen,og fikk det i posten på lørdag! Det kostet meg 575 kr inkludert frakt(29kr). Jeg fant det verken på elkjøp eller expert i Harstad. Siden jeg digget demoen,så måtte jeg bare ha det :dribble: Er verdt de ekstra kronene :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...