Akvarius Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Registrerte mitt strømforbruk i går. Hos Lyse. Må inrømme at eg har vært jysla slapp med dette Men har nå er eit nytt og bedre liv begynt Så, leser av målerern, og registrerer inn på nettsidenen deira. Målerstand: 96000 Sjekke då etterpå mitt forbruk, og OMG... Forbruk sitt mnd, 17 dager = 86438.... : Sjekker tabellen over forbruk site 2 år, og joda finner snart feilen. Iflg Lyse tippet min måler rundt 0 i mai ifjor.Så denne kun går til 99999 Så ifjor 01.03.06 estimerte Lyse 96705 på målerstanden. Har med andre ord 1år med strøm tilgode Jaja, skal bli spennende å ringe Lyse i dag, så får me se om kundesenter skjønner dette... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Registrerte mitt strømforbruk i går. Hos Lyse.Må inrømme at eg har vært jysla slapp med dette Men har nå er eit nytt og bedre liv begynt Så, leser av målerern, og registrerer inn på nettsidenen deira. Målerstand: 96000 Sjekke då etterpå mitt forbruk, og OMG... Forbruk sitt mnd, 17 dager = 86438.... : Sjekker tabellen over forbruk site 2 år, og joda finner snart feilen. Iflg Lyse tippet min måler rundt 0 i mai ifjor.Så denne kun går til 99999 Så ifjor 01.03.06 estimerte Lyse 96705 på målerstanden. Har med andre ord 1år med strøm tilgode Jaja, skal bli spennende å ringe Lyse i dag, så får me se om kundesenter skjønner dette... 8165749[/snapback] Har mest lyst å si at det er til pass for deg, når du åpenbart ikke leste av måleren i fjor vår, men skal la være.. Blir spennende å høre hva de sier, men de må vel forstå at du ikke kan ha brukt 100.000. kWh på ett år i en normal bolig -de kan jo sammenligne med tidligere år.. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har du fått ringt Lyse? Hva sa de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå