Gå til innhold

Er ActiveArmor Firewall Bra?

wil

Anbefalte innlegg

Hei. Med hovedkortet jeg har nå. (Altså ASUS A8N32-SLI Deluxe). Fikk jeg med en haug med drivere å greier. Helt greit det liksom. Samtidig installerte jeg noe som heter Active Armor Firewall. Jeg husker ikke hvorfor jeg gjorde det. I XP er den aktivert, men i Windows 2000 valgte jeg å dekativere den først, men i går kveld aktiverte jeg den igjen. Hvordan er egentlig denne brannmuren? Har jo PC-Cillin Internet Security 2007 i tilleg. ActiveArmor Firewall kommer jo med diverse spørsmål den å, om jeg vil godta eller ikke godta programmer som skal på nett. Iallefall noen som jeg har sett.

Ikke det at jeg har tenkt til å bruke den som hovedbrannmur, men er det noen å satse på. (ActiveArmor Firewall altså?).

Hilsen. wil

Endret av wil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leste litt lenger opp (Altså min første post) så hadde du sett at jeg bruker PC-Cillin Internet Security 2007 som sikkerhetspakke på hovedboksen min, men på laptopen min, kjører jeg NOD32 og Comodo Pro Firewall.

I dag tok jeg å avinstallerte ArmorActiveFirewall, så da er jeg iallefall kvitt problemet.

Nå står ikke CPU`en på 100% mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...